Ik vind 'm d'r prima uitzien. Roze zou niet mij kleur zijn, maar da's een persoonlijke smaak.
Vooralsnog qua plaatsing 1 foutje op de site kunnen ontdekken.
Tweede 'hoofdtab' vanaf de homepage (de tab van Joyce) en op die pagina onderin staat de regel met daarin het tekstje over 'over opmerkingen' door de andere tekst heen.
Verder een heel mooie (professioneel) ogende site.
Sinds april 2010 ben ik mijn vrijgevestigde mondhygiënistpraktijk gestart aan de Heerenweg 36 op het Loo plein (t.o. wc ‘t Loo) in het hart van mijn woon- en geboorteplaats Heiloo.
De praktijk is gevestigd in het begin 2010 gemoderniseerde en centraal gelegen praktijkpand van tandarts T.A.C. Borst.
Kwaliteit, hygiëne, en een vriendelijke behandeling zijn belangrijke kernbegrippen in mijn praktijk.
Ik heb nog eens een paar minuten naar de tekst op de mainpage gekeken en heb daar (zoals je vroeg) een mening over:
ik vind het 'verkopen' / 'aanprijzen' van de praktijk (aangevuld met persoonlijke informatie van de zorgverlener) persoonlijk ietsje minder handig / passend. Zeker bij 'zorg' verleners zou het aanprijzen / verkopen van een dienst niet nodig (moeten) zijn. Het zou over kunnen komen als : 'ik heb nog geen klanten, maar doe er middels mijn website wel álles aan om klanten te verwerven, dus kom alsjeblieft naar mij toe.............'.
Misschien zie / ervaar ik dit helemaal verkeerd, maar dat zal dan mogelijk wel uit andere reacties blijken.
Als ik de tekst zou hebben gemaakt voor die hoofdpagina, dan zou die er ongeveer zo uitzien:
Mondhygiënistpraktijk Landman is sinds april 2010 gevestigd aan de Heerenweg 36 op het Loo plein.
De praktijk is gevestigd in het centraal gelegen pand van tandarts T.A.C. Borst.
Kwaliteit, hygiëne, en een vriendelijke behandeling zijn belangrijke kernbegrippen in de praktijk.