Mensen gevraagd !

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanonymouss

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2011
Hallo iedereen,

Zoals meeste van jullie weten heb ik een programma gemaakt om bepaalde zaken te converteren zoals: videos, audios, afbeeldingen en nog veel meer....

Graag zou ik mensen willen hebben om het project verder te ontwikkelen voor betere features

Ik wil NOSE - CONVERTER het liefst gratis houden.

Iedereen met een goede kennis over Visual Basic en C# zijn welkom.

Als jullie interesse hebben stuur mij een bericht of laat iets achter op deze vraag.

Alvast Bedankt Hanonymouss :thumb:

Ik wil best helpen. Daarvoor is het forum toch ook :)

Maar ik heb zelf ook nog wel wat liggen, dus het is niet zo dat ik er uren per dag aan ga besteden, maar ik heb nog wel wat tijd. Alleen ben ik er aankomende week niet (vanaf maandag de 20e).

MartinJM

[edit]
Oeps, vergeten erbij te zetten. Ik heb redelijk veel ervaring met vb.net en ik weet wel een beetje C#, maar niet zoveel.
[/edit]

Laatst bewerkt:
Ik wil ook wel helpen, ik heb ervaring met C# en het .Net framework.

Geweldig !:)

Als jullie Emails achter willen laten, dan zend ik de broncode.

Ps: de features die ik bedoel was dat ik het programma in wpf wil zetten zodat het meer professioneel uitziet

Als jullie graag willen dat het programma verder wordt gebouwd in Windows standaard form is voor mij ook geen probleem

E-mail adressen kunnen via het profiel kenbaar gemaakt worden en niet op het forum zelf.

De sourcecode heb ik al naar royb3 gestuurd

MartinJM: uw mail heb ik niet gevonden bij uw profiel

Ik hoop dat jullie de broncode niet zullen verspreiden en enkel voor jullie houden !!

De uitleg wat er allemaal gedaan moet worden aan nose zullen we later bespreken tot wanneer MartinJM zijn email achterlaat op zijn profiel

Hoi,

Je kan me een mailtje sturen door op mijn naam te drukken en dan te kiezen voor "email sturen". :)

MartinJM

Ik begrijp het niet.

Ik weet zeker dat ik het verzonden heb naar deze email.

Ik zal het terug verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan