mensen horen mij op skype niet, ik hen wel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tigress87

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 nov 2016
Ik zit al weekje langer eigenlijk hiermee te klooien, sinds een poos kan de overkant op skype mij niet meer horen ik hen wel.
Ook staat het nergens op mute bij elk menu dat ik kan bedenken dat met audio te heeft binnen en buiten skype.. (na 100x keer zien dat er nergens gemute is ben ik daar stiekem wel klaar mee

De laatste keer dat ie het magisch deed, viel ik echter wel paar keer weg storingen. Nu doet ie wederom als ik bij echo test niets

- ook zelfs laatst bekende ondersteuningsprogramma gedownload om high definition audio driver te ondersteunen, ook handmatig bijgewerkt een paar keer (leek 1x te werken dag erna was het weer mis) dus via drivers dus via computer zelf. en ja ook braaf opnieuw opgestart

-boxen doen het helemaal goed, met en zonder headset

-als ik geluidsinstellingen check komt er wel audio binnen zowel binnen skype en los van skype

- microfoon getest op een onafhankelijke site, deed het prima/perfect dus dat microfoon ingang kapot is aan voorkant lijkt me ook redelijk uitgesloten

- skype opnieuw erop zetten ook geen effect

heb microsoft vista home premium op mn pc, op skype forum ik iig niet verder.
Beeld geen problemen mee werkt prima behalve als verbinding wat traag is maar dat komt dat door mijn slome verbinding soms

Optie uitzetten.

Er zit een nieuw optie in Skype die aangeeft dat Skype automatisch het geluidsniveau kan aanpassen en dat staat standaard aan. Dat had ik niet door en de andere kant hoorde mij ook niet. Die optie heb ik uitgezet en het niveau hoger gezet. Nu gaat het maar je krijgt wel snel vervorming als je het te hard zet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan