NickErkens
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 27 feb 2010
Hallo,
Ik ben op zoek naar een database waarin ik en/of andere mensen makkelijk mensen kan inschrijven voor bepaalde activiteiten.
Waarin ik (in een soort van beveiligd scherm):
- het evenement
- de datum
- het tijdstip
- maximaal aantal deelnemers kan inzetten
zodat de andere mensen op het normale scherm op de evenementen die ik heb aangemaakt de personen kunnen registreren.
- naam
- leeftijd
- telefoon nummer
(en het zou ook makkelijk zijn om om dat scherm waar alle evenementen zich bevinden ook een kolom staat met hoeveel deelnemers zich nog kunnen aanmelden.
dus dit is dan eigenlijk allemaal automatisch waarin in niet steeds zelf tabellen hoe aan te maken maar dat is vanzelf gaat.
is dit misschien mogelijk? of vraag ik dan teveel van access??
Met vriendelijke Groet,
Nick Erkens
Ik ben op zoek naar een database waarin ik en/of andere mensen makkelijk mensen kan inschrijven voor bepaalde activiteiten.
Waarin ik (in een soort van beveiligd scherm):
- het evenement
- de datum
- het tijdstip
- maximaal aantal deelnemers kan inzetten
zodat de andere mensen op het normale scherm op de evenementen die ik heb aangemaakt de personen kunnen registreren.
- naam
- leeftijd
- telefoon nummer
(en het zou ook makkelijk zijn om om dat scherm waar alle evenementen zich bevinden ook een kolom staat met hoeveel deelnemers zich nog kunnen aanmelden.
dus dit is dan eigenlijk allemaal automatisch waarin in niet steeds zelf tabellen hoe aan te maken maar dat is vanzelf gaat.
is dit misschien mogelijk? of vraag ik dan teveel van access??
Met vriendelijke Groet,
Nick Erkens