Mensen met Adblock niet toestaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stinuz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2003
Hoi, een korte, simpele vraag; is het op een of andere manier mogelijk om mensen die Adblock hebben geinstalleerd niet toe te laten op mijn PHP website? Ik wordt er nogal moe van namelijk.

Hoezo hoezo? Er staat een kleine google adsense advertentie op mijn website, links in een speciaal menu. Het valt niemand lastig en die website is niet gratis, daarom wil ik dat mensen met adblocker er niet op kunnen.

Het valt niemand lastig en die website is niet gratis.
niet om ***lig te doen hoor, ik snap dat de website wat kost.

Maar het valt niemand lastig is niet aan jou om te bepalen, ik zou het wel lastig vinden daarom gebruik ik ad-block.

Of je ze nou blokkeerd of niet, in beide gevallen krijg je geen inkomsten door de desbetreffende hits maar laat ze toe en je hebt meer traffic.....meer traffic betekend meer bekendheid, meer bekendheid bied meer kans op hits.....

Just my 2 cents

Dat het niemand lastig valt weet ik wel zeker, het is namelijk EEN google adsense advertentie aan de linkerkant van de pagina, mooi in de pagina geintegreerd in zijn eigen frame. En ik wil niet ***lig doen want jullie bedoelen het vast goed maar dit zijn geen antwoorden op mijn vraag, hoewel ik betwijfel dat het sowieso mogelijk is :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan