mensen voor opzetten project

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barry_127

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2003
hallo iedereen!

het lijkt mij leuk om een project op te zetten voor een website waar allemaal tutorials, scripts en artikelen over programmeer talen te vinden zijn, maar ik denk niet dat ik dit alleen kan maken en dacht dat het misschien wel leuk is om gewoon er een groot project van te maken waar meerdere mensen aan mee kunnen werken :D.

Ik vind het zelf ook heel leerzaam want ik kan wel omgaan met een paar scripting talen en programmeer talen maar niet compleet dus meer alleen de basis, en zo kun je dan gelijk andere mensen helpen die die talen weer kunnen leren met die tutorials

zijn er geintresseerde in dit project ??

Het is een leuk project hoor maar ik denk dat er weinig mensen zijn die hier tijd voor willen vrijmaken en dan nog, al staat zo'n site er, het moet wel heel vernieuwend zijn wil je echt bekendheid verkrijgen, simpelweg omdat er genoeg (teveel) sites zijn met hetzelfde thema.

Moeilijk moeilijk moeilijk....

Ik kan vaak moeilijk nee zeggen maar nu moet het wel. Ik werk zelf al aan 2 (grote) projecten mee en daar gaat het al niet zo denderend mee (weinig tijd en als het dan al eens zo is dat ik wat tijd heb doe ik andere dingen dan php'en).

Dus ik denk dat het niet echt van de grond komt met mensen van dit forum. Ik denk dat je het in andere kringen moet zoeken. Helpmij is hier te algemeen voor.

het is inderdaad een leuke idee, maar ik denk dat je zoiezo al tegen 2 problemen gaat aanlopen:

1. mensen hebben er geen tijd voor
2. animo zal er niet echt voor zijn omdat er gewoon teveel van dit soort sites zijn!

ik sluit me dus aan bij de reacties van 'blaataap' en 'pcfixer'

grtz
Herbert

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan