menu balk vastzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

BonTbeginner

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2007
Berichten
5
Goodday all,

Ik als beginnende website bouwster loop ik nogal eens tegen wat dingetjes aan.
heb inmiddels een basiscursus ( boek ) besteld, maar dat is nog niet binnen en ik zou graag verder gaan met de site.

Ik wil graag info over hoe ik mijn menubalk vast zet. Zodanig dat als men naar beneden scrolt dat de menubalk altijd in zicht blijft.
Ik hoop dat ik de vraag duidelijk genoeg heb geformuleerd.

Alvast bedankt voor de reacties :thumb:
 
@ Tha Devil, Nee, dat is niet wat ik bedoel. De tabbladen boven in de site.. daarvan wil ik dat ze altijd in zicht zijn. ook als ze scrollen. Dus het idee is inderdaad hetzelfde, maar ik bedoel echt de bovenste tabbladen.
 
Beetje aanpassen lijkt mij, principe is hetzelfde... :(
 
Bedankt voor de reacties you both..

Aanpassingen inderdaad zou dat de oplossing zijn. Echter ik weet in z'n geheel niet hoe ik het moet doen. Dus ik ga nog maar even verder speuren ;-)

Fijne pasen allen !
 
Werk je met een tabel of met frames?

Met frames kun je je header en navigatie fixeren en alleen het onderste laten scrollen toch?

In tabellen los je dit met DIV's op, als ik me niet vergis. :eek:
 
dank ik heb het inderdaad gevonden.
Werk nu met frames die ik inderdaad kan fixen.

Bedankt voor het reageren.
 
Frames

Dreamweaver ondersteun frames niet dit in tegenstelling tot Frontpage
Ga naar http://www.woering.nl/helpmij d
aar zie je twee oplossingen : real frames, die zul je dus in NVU of Frontpage moeten bijhouden of in Dreamweaver werken met CSS die vind je in de ander subdirectory: frame simulation in css"

Geef ne even een seintje als je ze gedownload hebt dan kunnen ze weer van mijn site
 
Hoi Piet,

Dank voor de tip. ik heb er echter ( nog ) geen gebruik van gemaakt.
Ik heb het inmiddels anders opgelost.
Tijdelijk, want ik ga nu eerst even twee boeken leren. Dreamweaver 8 en flash 8 wellicht dat ik dan weet hoe ik er mee om moet gaan in het eggie ;-)

Was het gedonder zat en ga nu maar gewoon er echt op studeren.

Maar evenzo goed bedankt !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan