Menu in het midden krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pieterr

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2011
Hallo,

Ik ben een website aan het bouwen en ik heb een fly-out menu gemaakt. Als ik de pagina groter of kleiner maak, blijft alles gewoon in het midden staan, maar dat menuutje blijft op z'n plaats staan en valt du op een gegeven moment gewoon buiten beeld.

Misschien is het heel onduidelijk, maar ik hoop dat iemand het snapt.

Groeten
Pieter

Hoi Schoolboy,
Waarschijnlijk zal dat niet helpen, want het ziet ernaar uit dat het menu een absolute positie heeft gekregen, of een verkeerde margin of padding, of een verkeerde float, of ....

Ook is de <center>-tag al een jaar of 10 "deprecated" (= achterhaald), en mag volgens de huidige standaarden niet meer gebruikt worden. Waarom niet?
Een <center>-opdracht doet iets met de opmaak van een pagina, en in de html mag geen opmaak staan, dat kan beter met css. Met css kan je ook centreren, en dan blijven de paginastructuur (de html) en de vormgeving (de css) mooi gescheiden.

Het wachten is nog op wat meer gegevens van vragensteller Pieter, want zonder concrete code valt er ook geen concreet antwoord op te geven: het kan aan van alles liggen! :rolleyes:

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Bedankt voor jullie hulp. De centre-tag werkte idd niet. Ik ben gewoon overnieuw begonnen en nu is het probleem opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan