PvanNeerven
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 okt 2002
Hallo deskundigen,
Hoe kan ik in VB6 een menu kopiëren van het ene formulierbestand naar het andere formulierbestand?
Dat schijnt gemakkelijk te zijn.
Ik ben bezig in het boek "Visual Basic 6 in 24 uur", daarin wordt stapsgewijs een manier beschreven hoe je dit moet doen.
Maar bij de eerste stap kan ik al niet verder!
Er staat nl.
1. Maak een reservekopie van het doelformulier waarvan u het menu wilt kopiëren.
Ik weet gewoon niet hoe ik deze stap moet uitvoeren.
Volgens mijn nageslagen info kun je via Systeemwerkset een Reservekopie maken. Maar deze mogelijkheid wordt niet in het menu van Systeemwerkset weergegeven.
Geen nood lees ik dan verder dan moet je "Reservekopie maken" installeren.
En wel zo:
Config.scherm|Software|Open blad Windows Setup| Klik op Systeemwerkset|Dan op Details en schakel Reservekopie maken in.
Ik kom hier niet verder.
Wie oh wie spreekt het verlossende woord.
Je schijnt van elk bestand een reservekopie te kunnen maken.
Ik heb Windows XP
Groetjes,
Hoe kan ik in VB6 een menu kopiëren van het ene formulierbestand naar het andere formulierbestand?
Dat schijnt gemakkelijk te zijn.
Ik ben bezig in het boek "Visual Basic 6 in 24 uur", daarin wordt stapsgewijs een manier beschreven hoe je dit moet doen.
Maar bij de eerste stap kan ik al niet verder!
Er staat nl.
1. Maak een reservekopie van het doelformulier waarvan u het menu wilt kopiëren.
Ik weet gewoon niet hoe ik deze stap moet uitvoeren.
Volgens mijn nageslagen info kun je via Systeemwerkset een Reservekopie maken. Maar deze mogelijkheid wordt niet in het menu van Systeemwerkset weergegeven.
Geen nood lees ik dan verder dan moet je "Reservekopie maken" installeren.
En wel zo:
Config.scherm|Software|Open blad Windows Setup| Klik op Systeemwerkset|Dan op Details en schakel Reservekopie maken in.
Ik kom hier niet verder.
Wie oh wie spreekt het verlossende woord.
Je schijnt van elk bestand een reservekopie te kunnen maken.
Ik heb Windows XP
Groetjes,