Menu laten doorlopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rotje333

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Hey :)

Ik heb een website.
Hierzo, Daar zie je in het balkje linksboven een menu,
Nu wil ik die laten doorlopen in het rechterbalkje, maar hoe doe ik dat?
Wie me helpt krijgt een gratis link op m'n site ;)

Mvg,
Rotje333

Kijk in het script van de header hoe het is opgebouwd aan de linkerzijde en doe dit aan de rechterzijde.

Het is wel belangrijk dat je enige kennis van HTML hebt zodat je weet hoe de code is opgebouwd zodat wanneer je op de "button" klikt je naar home gaat.

Wanneer je de "url" vervangt welke naar home verwijst zie je dat de nieuwe button naar de locatie gaat die je hebt opgegeven.

Als ik het style.css bekijkt zie ik op regel 87 een breedte staan van 250px
verander deze eens naar 950 zodat je de volledige breedte van de menubalk kunt gebruiken.

Het is wel belangrijk dat je enige kennis van HTML hebt zodat je weet hoe de code is opgebouwd zodat wanneer je op de "button" klikt je naar home gaat.

Wanneer je de "url" vervangt welke naar home verwijst zie je dat de nieuwe button naar de locatie gaat die je hebt opgegeven.

Ik kan ook wel HTML,
Maar het probleem is dat er geen aparte links staan..

Zal je misschien wat meer aanpassingen moeten doen, maar met een breedte van 250px kom je nooit tot aan de rechterkant.

Maar nu heb je rechts wel wat staan in het menu, stond zonet links

Zal je misschien wat meer aanpassingen moeten doen, maar met een breedte van 250px kom je nooit tot aan de rechterkant.

Maar nu heb je rechts wel wat staan in het menu, stond zonet links

Ik heb zelf helemaal geen verstand van CSS,
Zou jij misschien iets weten ?

Eerst even weten wat je veranderd hebt, wat zonet links stond, staat nu rechts op de menubalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan