Menu maken of downloaden in HTML

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanWin

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2010
Beste mensen,

Ik wil graag een horizontaal drop-down menu maken, maar ik weet helemaal niks van menu's maken af weet iemand toevallig een site waar je alle tags en bij behorende elementen kan vinden of waar je gewoon een kant en klaar menu kan downloaden?

MVG,
SanWin

Als je wat meer moeite had gedaan om te gaan kijken bij Google was je hier niet eens uitgekomen!

tye bij google in:
css dropdown menu Ongeveer 3.020.000 resultaten

Zal vast wel iets bij staan wat je zoekt!

Ik heb nu al misschien 45 uur gezocht naar de goede link en dan zegt u dat ik meer moeite had moeten doen en niet eens precies antwoord geeft......:evil:

Hoi SanWin ,
Ter verzachting van de strenge woorden van Woutertjuh88: 't is best moeilijk om door de bomen het bos te zien als je er nog geen ervaring mee hebt.

Een hele aardige is ook deze (Wizard in het Engels):
Accessify besteedt bijzondere aandacht aan de toegankelijkheid, dus dat zit wel goed.
Menu-items invullen, stijl uitkiezen, druk op de knop: en daar is je CSS en je HTML. :)
Mocht er niet precies bij zitten wat je zoekt, dan kan je hier zeker inspiratie opdoen.

Leeswerk en voorbeelden!
Een heleboel van de duizenden drop-down menu's die je op internet kan vinden, zijn ontleend aan het "oer-menu-principe" dat in 2003 in het artikel "Suckerfish Dropdowns" beschreven werd:
Daar wordt op doorgeborduurd door de Zonen van de Zuigvis; de artikelenserie "Sons of Suckerfish": Succes!
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan