Hallo allemaal,
Ik heb in mijn excel bestand te veel verschillende tabbladen staan(stuk of 40), wat het nogal onhandig maakt om van het eerste tabblad naar het laatste tabblad te gaan. Ik weet dat je door met de rechter muisknop op een van pijltjes voor de tabbladen te klikken, je een menu krijgt van alle tabbladen wat het iets makkelijker maakt, maar toch vind ik dit niet handig genoeg. Ik zou deze 40 tabbladen namelijk het liefst willen onderverdelen in 4 verschillende groepen. Daarom vroeg ik me af of er niet ook een manier is om verschillende tabbladen te groeperen als een soort dropdown menu. Dus als je bijvoorbeeld op het tabblad (groep 1) zou klikken, dat er dan vanzelf een menu van bijvoorbeeld 10 tabbladen omhoog komt waar je er dan een van kunt selecteren.
Alvast bedankt
Ik heb in mijn excel bestand te veel verschillende tabbladen staan(stuk of 40), wat het nogal onhandig maakt om van het eerste tabblad naar het laatste tabblad te gaan. Ik weet dat je door met de rechter muisknop op een van pijltjes voor de tabbladen te klikken, je een menu krijgt van alle tabbladen wat het iets makkelijker maakt, maar toch vind ik dit niet handig genoeg. Ik zou deze 40 tabbladen namelijk het liefst willen onderverdelen in 4 verschillende groepen. Daarom vroeg ik me af of er niet ook een manier is om verschillende tabbladen te groeperen als een soort dropdown menu. Dus als je bijvoorbeeld op het tabblad (groep 1) zou klikken, dat er dan vanzelf een menu van bijvoorbeeld 10 tabbladen omhoog komt waar je er dan een van kunt selecteren.
Alvast bedankt