menu niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

stykurgh

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2009
hallo, ik ben beetje nieuw met sites maken, maar ik had dit gemaakt alleen staat niet alles goed. kan iemand mij vertellen wat ik fout doe?

in de bijlage kan je zien hoe het eruit ziet. niet op het groene lette, had ik even gedaan om alles goed te kunnen zien waar wat was :D

ik weet alleen niet hoe ik mijn code kan laten zien, dus ik upload wel wat plaatjes.
sorry voor het gedoe. misschien kan iemand me ook vertellen hoe ik dat kan uploaden :D

<css>

#menu {
float:right;
width:665px;
height:70px;
margin-left:615px;
overflow:hidden;
}

#navmenu {
width:665px;
margin:0px;
list-style:none;
}

#navmenu a {
background-image: url("images/test/images/menu.gif");
float:left;
color:#e7e6e6;
}

#navmenu li a.home {
width:150px;
background-position:0 0;
}

#navmenu li a.about {
width:160px;
background-position:-150 0;
}

#navmenu li a.links {
width:160px;
background-position:-310 0;
}

#navmenu li a.news {
width:195px;
background-position:-470 0;
}

#wrapper {
width:1275px;
height:800px;
background-color:green;
}

#header {
width:615px;
background-image:url("images/test/images/logo.gif");

}

#content {
background-image:url("images/test/images/content.gif");
width:1275px;
height:650px;
background-repeat:no-repeat;
}

#footer {
width:1280px;
heigth:80px;
background-image:url("images/test/images/footer.gif");
background-repeat:no-repeat;
}

</css>

mvg
michel

Bijlagen

• Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    83 KB · Weergaven: 21
  • menu.jpg
    menu.jpg
    97,5 KB · Weergaven: 29
  • home.jpg
    home.jpg
    96,8 KB · Weergaven: 58
Hoi stykurgh,
Eens waren we allemaal een beetje nieuw met sites maken. :)

Als ik zo je plaatjes en codes bekijk, lijken me op verschillende fronten wat dingetjes mis te gaan:
  • De menu.php is een complete pagina in plaats van een code-fragment (zonder <head>, <body>, enz.).