• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

menu om excel bestanden te starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariopario

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2001
Berichten
10
hoi,

ik zoek een programma om excel bestanden mee te openen. zodat alles beter en overzichtelijker wordt. wie kent of weet z'n programma ?

groetjes Mario
 
Je opent Excel bestanden toch in Excel zelf? Niet?

Of bedoel je dat de Verkenner niet goed is?

Ik begrijp de vraag niet echt denk ik.
 
Je opent Excel bestanden toch in Excel zelf? Niet?

Of bedoel je dat de Verkenner niet goed is?

Ik begrijp de vraag niet echt denk ik.

een programma dat ik als eerste opstart. als het opgestart is dan zie ik een soort van menu, en vanuit daar kan ik op een icoon klikken; dan opent het bestand wat ik aanklik in excel zodat ik het programma meteen kan gebruiken om bijvoorbeeld de voetbal competitie in te vullen, als ik in dat menu op een ander bestand klik (bijvoorbeeld reiskosten berekeningen) en dat bestand opent zich dan ook weer in excel.
 
Je zou zoiets zelf kunnen maken, door in een gewoon Excel bestandje met hyperlinks te werken. Dat staat bij het menu Invoegen. Maak telkens een hyperlink voor elk bestandje dat je in je overzicht wil. De opmaak moet je dan daarna nog doen, maar dat is meer persoonlijke voorkeur, dus hoe jij het wil.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan