Menu Snel Starten uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charis

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2006
Hoe schakel ik het Menu Snel Starten uit? Als ik het vinkje weg haal komt het steevaste weer terug nadat ik de PC opnieuw opgestart heb.
Iets uitvinken bij msconfig?

Charis

Oplossingen...

Okeej, dat is goed.

Let goed op:

Je gaat naar start, alle programma's, bureau assescoires, systeemwerkset, systeemherstel.

Doe een systeemherstel van MINIMAAL een week gelden, het is nu 13 maart, als je min 7 (dagen) doet is het 6 maart, is 6 maart bij systeemherstel dikgedrukt? kies dat! Zo niet, ga verder terug, 5 maart, 4 maart, enz. net zolang, tot je een dikgedrukte datum hebt.

Voer de systeemherstelling uit, en wacht tot de pc opnieuw is opgestart.
Ga dan naar de balk, en kijk of het er NÓG staat, zo niet, gelukt, zo wel, ga dan naar configuratiescherm, taakbalk, menu starten uitschakelen, start opnieuw op, weg? Geluk, niet weg? Ga naar lokaal station C:/windows (de map windows in lokaal station C) Kies: Driver Cache, daarna een map met:I386 en verwijder dan het BESTAND: kmixer, en het BESTAND: aec. Heb je deze bestanden NIET? verwijder dan de HELE Driver Cache map!!

LET WEL OP!!! JE MOET NADAT JE DE BESTANDEN OF DE MAP HEBT VERWIJDERD WEL JE PRULLENBAK LEEGMAKEN!!! EN OPNIEUW OPSTARTEN!!!

Vriendelijke Groeten,
Martijn Hol:D

PS.: Is dat OOK NIET GELUKT? reageer, ik heb nog meer oplossingen!:thumb:

Laatst bewerkt:
:confused: Zie niets van dit alles...

Laat ik het anders zeggen:

Ik zie I386 en Kmixer, maar niet zoals je het beschreven hebt...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan