Menu Start is weg!

• Onderwerp starter Onderwerp starter DMO
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DMO

Banned
Lid geworden
30 mrt 2008
Help mij menu start is weg. Als ik op de toetsenbord klik op dat vlaggetje om op start te drukken, gebeurt er ook niks.

AUB help.

Alvast bedankt!

Gewoon rustig afwachten, krijg je vanzelf antwoord

- is je menubalk niet per ongeluk verkleind? Kijk eens of je onderin iets omhoog kan trekken.
- het je de pc al eens opnieuw gestart? Uitzetten door kort op de aan/uit knop te drukken.

Ron

de eerste dat u zei is niet zo de tweede begrijp ik niet !

PC uitzetten en weer aanzetten.

Je menu start is weg en je moet naar Windows Start om te kunnen stoppen dus het kan niet op de klassieke manier. Dan blijven er over het algemeen 2 (en wellicht meer) manieren over om de PC uit te zetten op een gestructureerde manier:

1) op de aan/uit knop drukken. Als de PC normaal is opgebouwd dan zal deze netje stoppen
2) ga naar "uitvoeren" en type SHUTDOWN

Dan is de PC uit en kan je hem weer aanzetten. Is de balk dan nog weg?

Ron

Er zijn ook nog 2 (wellicht meer) ongestructureerde manieren om hem uit te zetten:
1) stekker eruit
2) aan/uit knop 10 seconden ingedrukt houden

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of het in XP ook zo is:(

Ctrl + Alt + Del
of
Ctrl + Shift + Esc

Bestand ====> nieuwe taak uitvoeren =====> ''cmd.exe'' intyppen enter (zonder aanhalingstekens'') ======> ''explorer.exe'' intikken (ook zonder aanhalingstekens) en dan enter.

veel succes:thumb:

Do not panick....

Je balk is verborgen...
Druk op CTRL+Esc dan komt je Startmenu tevoorschijn. :p

Maar om je Werkbalk terug te toveren moet je met de muis hem gaan halen.
Waarschijnlijk zit hij onderaan je scherm... ga met de muis helemaal naaronder als je de cursor ziet veranderen klik je links en trekt hem omhoog.

Als je hem daar niet kan vinden kan hij zowel links, recht als bovenaan zitten.
Je kan de werkbalk dus aan alle kanten zetten in Windows...

als het je niet lukt kun je hier op taskbar is missing klikken, met dat scriptje herstel je het weer perfect

wufu ik eb gedaan wat u zei. zonder resultaat. allen ik ben er achtergekomen dat alles wat ik doe aan de rechterkant van de beeldscherm gebeurt! dus dat kan ik niet zien. ik ga daer ook vanuit dat mijn menu start ook rechts is. aub helpt u me.

Heb je andere opties al geprobeerd...?
Die van Miranda, werkt ook trouwens
tnx Miranda was deze vergeten:thumb:

wufu ik eb gedaan wat u zei. zonder resultaat. allen ik ben er achtergekomen dat alles wat ik doe aan de rechterkant van de beeldscherm gebeurt! dus dat kan ik niet zien. ik ga daer ook vanuit dat mijn menu start ook rechts is. aub helpt u me.

zie je je taakbalk dan rechts ipv onder ? dan is het slechts een kwestie van terugslepen naar onder namelijk. anders moet je taskbar is missing eventjes proberen wat ik hierboven ook al aangaf

Ja die oplossing had ik hem al aangegeven...
Maar blijkbaar reageerd hij er niet op :-)
En vermoedelijk is het wel het probleem dat hij zijn balk per ongeluk verplaatsts heeft.
Vroeger zelf ook een paar keer gehad LOL

Hij reageerde enkel op bericht van DMO en jouw en mijn oplossing/voorstel geen reactie.

Denk dat het slecht weer aan het worden is.... Miranda is geniaal aan het worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan