Menu start melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

HerrieM

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2004
Bij het klikken op de start knop krijg ik elke keer de melding "Sommige onderdelen van menu start..."

de melding:

Naamloos.jpg

Ik word helemaal gek van deze nutteloze melding, weet iemand hoe ik deze melding kan uitschakelen?

Bij het klikken op de start knop krijg ik elke keer de melding "Sommige onderdelen van menu start..."

de melding:

Naamloos.jpg

Ik word helemaal gek van deze nutteloze melding, weet iemand hoe ik deze melding kan uitschakelen?
welke opties krijg je als je erop klikt?

Er valt niet op te klikken. Als ik een aantal programmalinkjes uit de startlijst verwijder dan komt de melding een tijdje niet, totdat deze weer gevuld is en dan komt die melding weer.

ja, je zou programa's uit die lijst kunne laten ofwel de resolutie veranderen zoals er al staat... :confused:

Ik dacht dat dit soort meldingen ook kon uitschakelen met een tweak programma voor vista maar ik kan het me helaas niet meer herinneren met het welke...
misschien kan het wel gewoon met tweak VI:p:p:p

Via iemand heb ik de oplossing gekregen, toch bedankt voor het meedenken. Ik zal de oplossing hier maar even bijzetten, mocht iemand het ooit zoeken.

Rechtermuisklik op de startknop -> eigenschappen ->
Tabblad "Menu Start" -> Aanpassen

Daar kun je het aantal recente programma's dat moet worden weergegeven verlagen. Dan krijg je die melding niet meer.

goed dat je het opgelost hebt en bedankt voor de oplossing even mee te delen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan