menu start

Status
Niet open voor verdere reacties.

steveson

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2003
hallo,

ik heb met partition magic 8.0 mijn hd van 120 Gb opgedeeld in twee.Nu heb ik alle bestanden zoals Mijn muziek-Mijn afbeeldingen....naar de tweede partitie verplaatst d.m.v. knippen en plakken.Maar nu vind ik deze koppelingen niet meer terug in mijn menu START.
Hoe kan ik deze daar terug krijgen en nog wel dat ze naar de H-partitie verwijzen en niet naar C want dat gebruik ik uitsluitend voor besturingssysteem en progs.

Dank bij voorbaat

Steven

Heb je al geprobeerd handmatig nieuwe snelkoppelingen aan te maken??

En wat staat er als je rechtsklikt op de taakbalk -> eigenschappen -> tabblad menu start -> aanpassen -> geavanceerd. Blader eens door die lijst en kijk of er een vinkje staat bij Mijn Afbeeldingen: Als koppeling Weergeven

ja heb ik al geprobeerd maar er verschijnt niks ook niet na een reboot.

Ga anders eens naar de windows verkenner. Zorg dat je in het linkervenster de map mijn afbeelingen krijgt. Rechtsklik dan op de map en kies Kopiëren naar -> bureaublad (snelkoppeling). Kijk dan of de map verschijnt op het bureaublad. Is dat het geval, dan kun je die snelkoppeling naar je bureaublad slepen.

ben er achter gekomen.Het gaat gewoonweg niet omdat de schijf verdeeld is met PM.Op bureaublad gaat wel maar menu start is naar 't schijnt gaat alleen vanaf de C-partitie.

Dank

Steven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan