Menu Start

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bodin

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2007
Hey,

Ik draai Win XP Pro SP2 en krijg sinds korte tijd geen snelkoppelingen meer in het menu start.Wel handig als je ergens direkt naartoe wil. Of koppelingen die je net gebruikt of veel gebruikt...
Iemand raad hiermee?

Zie bijlage voor voorbeeld.

Alvast bedankt bij voorbaat!

Peter

Bijlagen

• naamloos.JPG
    naamloos.JPG
    63,5 KB · Weergaven: 39
rechter muisknop op start>opties>customize> kijk wat voor een cijfer er staat bij aantal progammas in start lijst. hopelijk werkt het :)

Even iets duidelijker. Met de muis op Start, rechtsklikken, kiezen voor Eigenschappen, dan tabblad Menu Start, klikken op knop Aanpassen. Kijk dan inderdaad of er een juist aantal staat achter "Aantal programma's in het menu Start". Maar ik denk dat dat wel goed zit.

Ik ben bang dat je met de een of ander "cleaner" of "opruimer" in de weer bent geweest. Dat soort driftige bezems hebben vaak de gewoonte allerlei "gebruikersporen" te wissen, waaronder dan ook dat Startmenu.

Als je maar vaak genoeg programma's opent, zullen de snelkoppelingen ook weer in je Startmenu terugkomen. Maar kijk die "opruimers" goed na en schakel de optie die je Startmenu leeghaalt uit. Anders blijf je aan de gang.

Laatst bewerkt:
Fijn, bedankt aan allen voor de geweldige hulp.

Alles is weer piekfijn in orde.

Hier mag een slotje op.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan