Menu van internetsite laadt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu ik het zelf probeer lukt het bij mij ook niet...
Geen menu te bekennen.
Misschien ligt het aan de site zelf en niet aan je computer.
 
Als je naar de site toegaat, staat er dan niet boven in dat er iets is geblokkeerd. Een pop-up blokkering ofzo?
Als dit het geval is moet je er met rechter muisknop op klikken en de blokkering opheffen.
 
Dat ligt aan de site. Als ik die laatste / in het adres weglaat werkt het hier wel, in Opera.
Het kan zijn dat het in IE dan nog niet werkt, de site probeert namelijk een framset te gebruiken zonder het goede doctype op te geven (bepaald niet de enige fout in de site, maar goed), niet iedere browser zal dat slikken. Als je de maker van die site kent moet je hem toch even aan z'n jasje trekken. Frames gebruiken is sowieso een slecht idee, Google zal wat binnen die frames staat namelijk nooit indexeren. Een gevolg hiervan is dat, als ik zoek op voetbal apeldoorn, ik die site niet bij de resultaten zie staan.
 
Laatst bewerkt:
het ligt waarschijnlijk toch niet aan de site. Er zijn anderen die wel de frames kunnen zien op Windows 7
 
Klik in het lege linkergedeelte met Rechts en kies Bron weergeven.
<HTML></HTML> doet niet zoveel.
 
het ligt waarschijnlijk toch niet aan de site. Er zijn anderen die wel de frames kunnen zien op Windows 7
Ja, dat ligt het wel. Het doctype weglaten is een nogal grove fout (zij het geen ongewone) die tot grote problemen kan leiden. Dat het op sommige PCs niet werkt is dan ook niet verbazingwekkend.

Heb je het al geprobeerd zonder die laatste / in het adres?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan