Menu van verschillende resolutie's

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanhtml

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2005
Menu voor verschillende resolutie's

Hey mensen,

Mijn eerste poging om te vragen naar een probleem. Het zit namelijk zo.

Ik heb een menu van templates, divjes en css. Nu heb ik hem in een resolutie van 1024x768 heel goed en mooi staan. Maar als ik nu de resolutie aanpas zie je dat het menu zich verschijft. Hoe kan ik dit zien te voorkomen? Is daar een bepaalde code voor of is het puur de css met left, height en alles dat dit probleem veroorzaakt? Of moet ik niet met pixels zitten werken maar met percentage's?

Met procenten is het toch zo dat html de positie uitrekent qau resolutie waar iets moet staan? Of heb ik dit verkeerd begrepen.

Ik hoop van jullie te horen.

Laatst bewerkt:
Oh by the way: Ik weet ook wel dat je dan niet je table vast moet zetten. Maar ik heb een javascript-menu en dat staat gewoon vast en kun je niet in percentage zetten.

Kan echt niemand mij helpen !!!

Heb je een link naar de pagina's? Dan is goed te zien wat je bedoelt. En waar het evt aan kan liggen. (broncode enzo)

Vr.Gr. Egel.

Ik heb het al gevonden voor de verschillende resoluties moet je binnen je css de volgende tag opnemen min-height van je homepage in dit geval dus 1024px. Kijk maar eens op de link hoe hij dan word weergegeven en probeer ook eens een andere resolutie:
Klik hier

In ieder geval bedankt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan