menu vastzetten

• Onderwerp starter Onderwerp starter keeze
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Even iets rechtzetten Ik ben een vrouw ( dacht ik hihih) niet vervelend bedoeld hoor:o

hoi ben ik weer

Wie kan even kijken ( als er tijd voor is) op mijn site staat nieuwe pagina. daar heb ik de nieuwe lay out gezet. Ik weet dat nog niet alles werkt ben er nog mee bezig. Hel lukt alleen nog niet om de andere pagina bv agenda zo te zetten dat het bovenste gedeelte blijft staan kan iemand zien welke fout ik maak?

bij de nieuwe pagina? die is helemaal veranderd staat klein geschreven onder het logo

Sorry niet gezien :o

Je moet nog wel even aan je links werken en je lettertype.
En als ik vragen mag wat komt er in dat witte stuk dat verschijnt? :o

daar komt een slide schow van foto's De liks wist ik dat die niet kloppen maar wilde graag eerst een pagina( agenda) goed doorlinken anders zou ik veel werk doen voor niets das jammer toch. Lettertype mee geworsteld voorstel?

Ben zelf voorstander van Arial. Anders Times New Roman of Verdana (of hoe je dat schrijft)

Helemaal mee eens dit was dacht ik times new roman maar kijk het nog even na
thks

Succes met het inelkaar zetten, ben zelf ook 2 maand bezig geweest met me eigen layout. Want me site is begonnen Januari 2009 en toen was het zo lelijk layout. Maar ik heb afgelopen Maart begonnen met bouwen van een layout die af was eind April. Tot noch toe heb ik er geen problemen mee gehad :D ( www.gambiapage.nl )

compliment voor je Ziet er heel prof. uit. Dus is de moeite meer dan waard geweest. Straalt rust uit en och ik heb natuurlijk wel gekeken hoor hoe je pagina's linken hahah
Goed gedaan! :thumb:

Misschien als het niet helemaal wil lukken moet je is op een kant-en-klare layout site gaan kijken. Ik heb ook veel hulp daar gehad. Ik heb hem niet klakkeloos overgenomen maar wel gedownload en toen helemaal aangepast in hoe ik het was ;D

goed idee Maar probeer deze nog even helemaal klaar te maken en mocht ik dan rood aanlopen omdat het niet lukt zal ik aan je advies denken. Zal hem plaatsen hier als ik denk dat hij klaar is.;)

Hoi
Heb de site zover weer klaar. Toch een paar vragen
De foto's die erop stonden krijg ik er nog niet op zo te zien.
Het menu bovenin kan ik even niet vinden waar ik de kleur aan moet passen Ik zou ze graag allemaal in het wit hebben staan.
als je even tijd hebt zou je dan kunnen na kijken voor me?

Dank je

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan