menu werkt niet:S

Status
Niet open voor verdere reacties.

bittert

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2003
ik heb een vraagje,
mijn moeder wou naar de site: www.yuseigachi.nl dat is onze judovereniging hier.
nou doet op mijn moeders pc het menu wat er in het rechterframe zit het niet als ik de site op mijn pc bekijk doet hij het wel iemand een idee hoe dat komt? en wat ik eraan kan doen??
alvast bedankt

volgens mij wel gewoon 6.0 en bij iedereen doet hij het behalve hier heb nog even nagevraagd

/edit
als k op judo of iets ga staan waarna het menu dus moet uitschuiven komt in de statusbalk fout op pagina te staan:S/edit

Laatst bewerkt:
ik bedenk me net dat ik misschien flash of java niet heb op deze comp waar kan ik dat downloaden???

daar lukte het niet java te ownloaden heb maar ff van mijn comp naar deze verstuurd maar menu werkt nog steeds niet nog andere suggesties?

acht niemand een idee??
ik snap echt niet dat hijh et niet doet het duurt eerst al even voordat ik het menu zie en vervolgens schuift hij dus niet uit als ik erop ga staan.

In IE zie ik het menu prima, maar in Mozilla verschijnt een verticale scrollbar en ziet het menu er zo uit::(

summers-budomenu.jpg

Ik heb IE 6 (XP home SP1) en bij mij reageert er ook niets als ik rechts op Judo en die andere opties klik. Ik heb wel alle AcitiveX-opties uitgeschakeld in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Beveiliging. Klik dus eens op Standaardniveau aldaar, misschien heeft dat effect.

heb t geprobeerd maar had geen effect,

onder in status balk staat wel fout op pagina
thom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan