menu

• Onderwerp starter Onderwerp starter carl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

carl

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2000
hoi hoi ik had een vraagje .
Als ik op de startknop klik dan naar alle programmas gaat krijg ik wat er allemaal op mijn puter staat allemaal onder elkaar .
Normaliter weet ik nog worden het rijtjes naast elkaar
Ik heb wat verandert aan letter instellingen enzo maar dat alweer terug gebracht tot normale grote.
Vroeger bij w 98 zat het zo inelkaar kon je je je hele lijst scrollen .
Instelling hier is windows xP
Hoop dat iemand mij kan helpen het is niet super slecht maar wil het weer graag in de normale stand hebben
alvast bedankt
carl:)

Ik moet heel eerlijk bekennen dat je vraag mij niet echt 100% duidelijk is, maar als je bedoelt dat je het e.e.a. graag in mapjes (meer geordend dus) wil laten weergeven, dan adviseer ik je om in de verkenner naar Documents and Settings, jouw naam, menu start te gaan en daar eens wat te verslepen / verplaatsen (eventueel nieuwe mapjes aan te maken, bijv. Games, Sound, Applicaties etc. etc.) Dat schoont al lekker op............

Laatst bewerkt:
ik bedoel als ik op start klik en naar programmaas gaat dan krijg ik een hele lijst onder elkaar te zien ik moet dan bv scrollen naar beneden als ik iets wil openen er staan wel ong 30 programmaas op vroeger hoefde ik niet te scrollen maar waren ze duidelijk naast elkaar had ik bv 2 rijtjes

Ok, dan had ik je vraag toch min of meer goed begrepen. Als je het advies eens bekijkt en mogelijk wat experimenteert, dan zal het e.e.a. wel overzichtelijker worden.

ja dank je Maar toch begrijp ik niet waarom dat plotseling anders is geworden.zal wel met 1 of andere instelling te maken hebben
Maar toch bedankt

"ZIJN" wegen zijn ondoorgrondelijk, maar die van Billy Gates -soms- ook........................... ;) :D

yip ik heb het vinkje weggehaald bij programma bladeren
geweldig bedankt allemaal
carl:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan