menu

• Onderwerp starter Onderwerp starter RJale
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RJale

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2004
Hallo

ik wil graag een submenu maken in een website,, hoe kan ik dat heb beste doen, ik gebruik frontpage maar als je een ander programma ervoor weet zou ook handig zijn.

bvd

groetjeees Ron

Kun je misschien iets duidelijker zijn wat je precies wilt, je kunt menus namelijk op vele verschillende manieren maken.

Als je een navigatiebalk hebt, met bijv. Home, Link1, Link2. en je wilt een submenu onder Link1 hebben, dan kun je de pagina van de navigatiebalk zelf even dupliceren en dan onder Link1 de submenulinks plaatsen. In de hoofd navigatiebalk verwijs je dan Link1 naar die nieuwe navigatiebalk met de submenulinks.
Ik hoop dat je dit inderdaad bedoeld.

Kun je misschien iets duidelijker zijn wat je precies wilt, je kunt menus namelijk op vele verschillende manieren maken.

Als je een navigatiebalk hebt, met bijv. Home, Link1, Link2. en je wilt een submenu onder Link1 hebben, dan kun je de pagina van de navigatiebalk zelf even dupliceren en dan onder Link1 de submenulinks plaatsen. In de hoofd navigatiebalk verwijs je dan Link1 naar die nieuwe navigatiebalk met de submenulinks.
Ik hoop dat je dit inderdaad bedoeld.

of een simpel scriptje dat als er op een bepaalde link geklikt wordt dat die een bepaalde verborgen waarde meestuurt en dan een bepaalde menu knop uitklapt.
of als je het grafischer mooier wilt hebben iets van flash of java maar dan verplicht je wel de bezoekers van de site om java of flash vieuwer te moeten hebben op hun pc.
maar dan kun je het menu open laten klappen/ uit laten schuiven en dergelijke.

P.S. valt dit eigenlijk niet onder het programmeren in plaats van webserver topic?
dit heeft namelijk niks met je webserver te maken.
Dit is puur programmeer werk in je website.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan