Menubalk grote

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bat Borisch

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
Ik ben bezig met een website (www.calvijn.tk) en ik heb een horizontale menubalk. Die balk is van een bepaalde breedte. Hoe kan ik er voor zorgen dat die balk het hele scherm vult zoals bij www.websitemaken.be, dat ie groter en kleiner wordt met het venster:

Laatst bewerkt:
Ten eerste je site doet het niet, daaar kom je op wat uit van PaysForSurveys.com
Ten 2de die andere deed het ook niet want je had .be,/ die heb ik zelf wel ff verbeterd:D Dus ik kan je niet helpen zonder dat je site het doet

Geplaatst door XxStefkuHxX
Ten eerste je site doet het niet, daaar kom je op wat uit van PaysForSurveys.com
Ten 2de die andere deed het ook niet want je had .be,/ die heb ik zelf wel ff verbeterd:D Dus ik kan je niet helpen zonder dat je site het doet

Doet het bij mij ook gewoon hoor:D :confused:

Geplaatst door XxStefkuHxX

ik zou eens checken op spyware :P

ontopic; ik zou het lekker zo laten, maar de frames links en rechts van je contentframe een donkerder kleurtje geven (grijs oid). Wil je alles mee laten schalen, moet je met % waardes gaan werken. Nadeel daarvan is dat de lay-out hele rare dingen kan gaan doen...

t.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan