Menubalk werkt verschillend bij verschillende pc's

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaritDT

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2007
Hallo,

Ik heb een probleem met een menubalk in frontpage.

Mijn site (www.dogtravel.nl) is bij mij zichtbaar zonder menubalk. Anderen krijgen hem met en anderen krijgen hem met alles uitgeklapt. Ik ben met een nieuwe site bezig en daar krijg ik nu ook alles uitgeklapt, terwijl ik niets heb veranderd. Met het terugplaatsen van een backup waarbij ik zeker weet dat alles goed stond, krijg ik nog steeds geen menubalk.
Het moet dus ergens een instelling zijn.

Ook een van de site die ik wijzig in Joomla heeft een verstoring in de menubalk. (niet zichtbaar extern, maar wel in het administratormenu)

Heeft een van jullie dit wel eens meegemaakt? En weet misschien iemand een oplossing?

Alvast bedankt voor het meedenken

Hallo MaritDT.

Dit komt waarschijnlijk omdat op de pc's waar het niet werkt geen java geinstaleerd is.

Groetjes Erik Rothuis

Hoi,

Bedankt voor je reactie. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat het probleem is.
Op computers waar de site eerst prima te zien was, laat hij nu iets anders zien.

Maar het kan wel wat met java te maken hebben. Ook de copyright js ding werkt niet. Ik kan nu wel rechtermuisklikken op de site. Bij mensen waar de site goed te zien is, die kunnen niet rechtermuisklikken.

groetjes, Marit

Laatst bewerkt:
Ik heb ondertussen ontdekt dat het ook met het verschil tussen explorer en firefox te maken heeft. De nieuwe internet explorer blokkeert e.e.a.
Op firefox is de pagina bij anderen wel goed te zien. (Bij mij nog steeds niet.)

Met een preview in frontpage krijg ik de pagina nu wel goed, nadat ik de internet explorer had ge-uninstalled.

Maar het probleem is dus nog steeds niet opgelost.

Hoi,

Het probleem is grotendeels opgelost. Door een aanpassing in menu.js is de site nu ook goed zichtbaar in IE 7.

groetjes, Marit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan