menubalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tayana

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2001
Hallo,
Ik heb een site gemaakt in frontpage voor een kleine vereniging. De menubalk die op elke pagina wordt weergegeven is voor sommigen niet zichtbaar. Menubalk is .htm en op elke pagina ingevoegd. Omdat de meeste dat wel zien zal het wel een verschil in OS of instellingen van de browser zijn. Wat zou het probleem kunnen zijn?.
groet,

Tayana

Het probleem zal zijn dat je met FP buttons werkt.
Dit is een java applet.
En dit kost niet alleen veel tijd om in te laden, maar wordt ook niet altijd goed weergegeven.
Een browser kan er zelfs op crashen.

Dus het is beter om gewoon met tekstlinks te werken.
En wil je het fraaier, dan kun je met een CSS menu werken, dan kun je ook mooie hover effecten maken.

Google:
menu css how-to

:cool:

Hartelijk bedankt voor je antwoord,

Ik ben nu al enkele uren aan het googgelen naar css menu's, hoe meer ik lees hoe minder ik er van snap. Ik zie wel hss menu scripts, maar krijg het niet voor elkaar ze te integreren in FP 2002. Resultaat is altijd in normaal en voorbeeld vieuw blanco, ik zet de scripts erin met invoegen, webcomponent, geavanceerde besturingselementen, html, dan tussen de head tags, niets helpt.
Verder merk ik op dat iedereen op het internet z'n uiterste best doet het zo ingewikkeld mogelijk uit te leggen.
Je zal nu waarschijnlijk antwoorden: stop met FP en neem een andere editor, maar ik ben bang dat het me dan zeeen van tijd gaat kosten, tot nu toe met FP ging het snel en handig.
Is er ergens een site waarin eenvoudig, logisch uitgelegd wordt hoe je een css script in FP 2002 stopt, zonder dat ze gaan showen hoe verschrikkelijk knap ze zelf zijn???
bij voorbaat bedankt,

Tayana

Als je nu de URL geeft zal ik kijken of ik een css menu voor je kan vogelen.

En inderdaad met FP moet je via menutjes alles aan elkaar zien te breien, en het progje is ook niet scheutig met help info. Er wordt wel vertelt wat er kan, maar niet hoe.

Met een html editor is het gewoon een kwestie van plakken op de goede plek in de code en voila, het is gepiept.

:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan