• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Menukeuze "verzenden naar" verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnoderuig

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
In Excel2003 is het standaard mogelijk via het menu 'Bestand' te gaan naar 'Verzenden naar'. Deze menukeuze kan het o.a. mogelijk maken het sheet direct naar een emailadres te versturen echter .....

... deze menukeuze wordt bij mij niet meer weergegeven!

Standaard staat Excel mij bij zo ingesteld dat alle menu's volledig worden weergegeven. Ik heb niets in werkbalken zitten veranderen.

Heb je al geprobeerd je 'Bestand' menu te resetten?

Ik zit wel met een Engelse versie, de vertaling kan dus niet 100% zijn.

Extra - Aanpassen - Tweede tabblad (Commands) - Knoppen herschikken (rearrange commands) - 'Reset' (links onderaan).

In 2002 SP3 is dit Extra > Aanpassen > Opties > Gebruikersgegevens terug instellen

Mvg

Rudi

Dank voor jullie reacties. Ikzal dit komende week uitproberen.

Wat ik nog niet heb gemed is dat je ook via aanpassen werkbalken naar een standaardsituatie kunt terugkeren. Dat heb ik geprobeerd maar had geen resultaat. Ik weet niet of dat eigenlijk hetzelfde is als wat jullie nu hebben gemeld..

Wat me bij het aanpassen van werkbalken nog wel opviel was dat ik probeerde de knop Verzenden Naar opnieuw in het werkbalkmenu te krijgen. De knop blijkt echter niet in de lijst te zitten. Dat bevreemde mij zeer.

Ik laat nog van me horen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan