Menuknoppen en banner blijven zien....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saartje M

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jan 2008
Hallo,

Ben hier nieuw en hoop dat jullie me kunnen helpen. Ben echt een leek op dit gebied maar wil toch heel graag proberen een eigen website te maken.

Heb eerst wel gezocht in alle topics die hier staan. Maar kon helaas niets vinden.

Nu heb ik via het programma HTML-Kit een hoofdpagina gemaakt met een aantal knoppen die linken naar andere pagina's.
De pagina's heb ik ook gemaakt. Niet veel bijzonders, eigelijk alleen maar tekst.

Nu wil ik graag dat als ik bv op knop "Informatie" klik de pagina met tekst in de hoofpagina te zien is. Zodat je alle knoppen en de banner blijft zien. Dus eigelijk in een vak rechts van de pagina.
Wat nu gebeurt is dat er een grote pagina verschijnt over de hoofdpagina. Je ziet alleen de tekst en je moet je muis gebruiken of de knop vorige in je browser

groetjes

Dan doe je het niet goed.

Gewoon je index.html kopiëren
save as pagina2.html
en zo voor al je pagina's

Zie mijn sig voor stap voor stap uitleg over diverse onderwerpen.

:cool:

Dan doe je het niet goed.

Gewoon je index.html kopiëren
save as pagina2.html
en zo voor al je pagina's

Zie mijn sig voor stap voor stap uitleg over diverse onderwerpen.

Hoi,

Bedankt voor de snelle reactie. Vind het allemaal best lastig. Maar zal de site die je daar hebt staan eens goed doornemen,

Dit is trouwens wat ik heb staan in index pagina om de pagina informatie op halen

<tr><td bgcolor="black"<h2><a href="Contact.html" style="text-decoration: none;" style="color: #ffffff;">Contact</a></h2></td></tr>

Dit is op zich goed:
<tr><td bgcolor="black"<h2><a href="Contact.html" style="text-decoration: none;" style="color: #ffffff;">Contact</a></h2></td></tr>

doch h tags horen niet in een menu.
en
style="text-decoration: none;"
hoor je in de head aan te geven, of in de bodytag.

Zet even een testpagina online en geef de url.

he, het kwartje is denk ik eindelijk gevallen :o
Ben een weer een beetje op weg geholpen. Fijn om de moed niet te verliezen.
Bedankt !!! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan