menuknoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

annavangrun

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2006
Berichten
41
Ik heb mijn site opnieuw geplaatst, gebruikmakend van 'gemeenschappelijke randen' (borders). Dat gaat nog niet helemaal optimaal (ondanks de handboeken) maar ik ben inmiddels een eind gekomen. Probleem nu is: er zijn twee menuknoppen die niet geupload worden.
De home-knop en de contact-knop zijn het probleem.
Via mijn ftp-programma heb ik volgens mij alles geupload wat er maar is in de map My Websites.. Wat is nu nog het probleem?

Alvast dank!
 
Laatst bewerkt:
Beste Peter,
dank voor je reactie. Betekent dit dat ik alle namen van pagina's moet aanpassen?
De menuknoppen zijn automatisch gegenereerd, dus ik kan daarin niets wijzigen..

Excuus maar jouw 'denkstappen' gaan me iets te snel.... :shocked:
 
menuknoppen weer weg!

n.a.v. het vorige advies heb ik alle hoofdletters in kleine letters veranderd op de pagina's. daarna opnieuw de naviagatiestructuur aangemaakt.. nu zijn de HOME-knop en de CONTACT-knop wel zichtbaar maar is de rest verdwenen!! hoe kan dit? wat doe ik nou toch verkeerd? ik hoop op dat iemand het me duidelijk kan maken (beetje in lekentaal alsjeblieft)...


ALVAST DANK!

:confused:
 
Laatst bewerkt:
oplossing

voor wie nog eens in dit forum bladert, hierbij nog een toelichting op wat het probleem was bij mij.. het thema kon niet geupload worden. ik had gekozen voor een bepaalde lay-out, nl ' afternoon', met mooi knoppen etc, maar dat werd niet begrepen. de keuze voor een iets simpeler knop heeft uitkomst geboden..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan