Menu's in mappen en browsers in Engels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jammy2003

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2003
Nadat ik een aantal updates van microsoft heb geïnstalleerd, zijn al mijn menu's in mappen en Internet explorer in het engels. Ook het menu onder de rechtermuisknop. Hoe kan ik dit weer terugzetten op nederlands? Ik heb al systeemherstel geprobeerd maar dat haalt niets uit. Heeft iemand een idee?

B.v.d.

Jammy

Updates

Heb je niet toevallig de updates in het engels gedownload???

Dat had ik wel een keer en daardoor werd ook alles in eens een andere taal.

grtjs....

Dat denk ik wel, maar ik heb laatst meer dan 20 updates geïnstalleerd dus ik weet echt niet meer welke dat ik in het engels heb gedownload. Zijn er misschien instellingen die ik moet veranderen dat alles weer nederlands is?

Geplaatst door Jammy2003
Zijn er misschien instellingen die ik moet veranderen dat alles weer nederlands is?

Volgens mij niet. Is systeemherstel misschien een optie?

Hmmm

Systeem hersel had je al geprobeerd las ik, als het goed is kun je ergens ook de updates ongedaan maken, hetzij via de update site hetzij via de pc zelf.
Je kunt ook alle updates verwijderen.
Mischien daarna (helaas overnieuw)) beginnen.

Ik ga wel even voor je spitten hoe dat werkt.

grtjs jjw

Mischien

Mischien is dit wat voor je, zie afbeelding, druk start, uitvoeren, type msinfo32, ga naar tabblad extra en zie daar staan verwijderen windows updates......

Als het goed is verwijder je zo alle updates en kun je daarna gewoon overnieuw beginnen met updaten.

Neem toch aan dat dit wel gaat werken voor jouw.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan