Mercenaries 2 spare parts??

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluismaster

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
Hallo, ik speel al een week mercenaries 2 helemaal kapot maar wat is ik me nu afvraag is, hoe ik mijn monteur speciale auto´s kan laten maken.
ik heb tot nu toe 7 van die rode kistjes ¨gepakt¨ en nogsteeds kan ik alleen die uber vette monstertruck maarja die kon ik altijd al:confused:
ik zou echt niet weten waar ik die doosjes kan vinden.:shocked:
die dingen verzamelen is toch de manier om die auto´s te krijgen?
als dat zo is weet iemand dan hoeveel ik er moet hebben voor de eerst auto/motor?
en waar ik die kistjes kan vinden.

alvast bedankt:thumb:

Patrick

Mercaneries 2

heey allemaal ik heb het spel voor 91 % uitgespeeld en er is nu in het noordoosten bij een chinees kamp een straling door een of andere bom en ik vraag me af wanneer dat weg gaat of hoe ik dat zelf kan weghalen
:confused:

heey allemaal ik heb het spel voor 91 % uitgespeeld en er is nu in het noordoosten bij een chinees kamp een straling door een of andere bom en ik vraag me af wanneer dat weg gaat of hoe ik dat zelf kan weghalen
:confused:

ik betwijfel of je dit weg kan halen.
ga je dan niet richting de rand van de map?
dat zou het kunnen zijn, je beeld word dan zwart wit met sterretjes enzo:confused:

nee want ik heb er bij een missie een atoombom op laten vallen en daar is nu over 500 meter ofzo een straling op dat plekje dat mijn zender stoort mischien hoort het wel gewoon bij het spel maar in die zone van de straling moet ik nog 1 ivt ofzo doden en nu kan ik mijn spel niet afnmaken

wat voor bom?
heb je die nucliarbunkerbuster bij de chineese basis late valle?
je hebt tog geen nukes?!

ga je dood aan die straling dan?:rolleyes:

ps. ik heb dus geen idee wat je hieraan kan doen

weet je trouwens ook hoe ik kan schieten met dat vizier als je op L3 drukt want als ik het dna pro9beer m,et R1 dan zegt ie not able to mark as target

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan