merkwaardig probleem met muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nietskeoh

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2009
Er is iets aan de hand waarvan ik niet weet waar ik het moet zoeken, pc lijkt soms niet op muis te reageren en meer:
- in IE9 reageert de pc vaak niet op de "terug / verder" knop, de knop licht wel even op, maar er gebeurt niks, de 2e of 3e keer wel. Vreemde is dat hij soms ook 'vergeten' is dat er een vorige pagina was.
- in Arcview (kaartenprogramma), kan ik een object selecteren, maar als ik dan een ander kies, blijft de ook oude selectie ook gehandhaafd, alsof de shift-toets is ingedrukt. Dit probleem was hardnekking, ging pas weer goed na afsluiten en opstarten XP-mode. Andere problemen blijven ook na uit/aanzetten pc.
- als ik met de muis in de verkenner een bestand 1x links aanklik, reageert deze soms alsof ik dubbelklik (bestand opent dan), gebeurt 1 op de 5-10 keer. Soms als ik een menu aanklik opent deze, maar sluit ook meteen weer, alsof ik een tweede keer geklikt heb.
Ik heb Windows7Pro en werk voor Arcview in XP-mode.
Ergens gaat er dus (soms) iets fout in communicatie tussen muis en PC. Ik heb al een andere muis aangesloten (ander type), op andere usb-poort gezet, maakt niet uit. Probleem lijkt verder vaak afwezig.
Iemand enig idee? Ik weet niet eens of deze vraag hier thuishoort...
vr.groet
Mark

En had je al eens geprobeert of arcview gewoon onder windows 7 draait.
Windows 7 pro is een hybride programma dat zowel 64 bits als 32 bits toepassingen kan draaien.

setup Arcview draait niet, "niet compatibel".

Maar deze vraag gaat ergens anders over.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan