Merkwaardigheid in Windows 7 !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnMGD

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2004
Ik heb sinds kort Windows 7 Home Premium 64 bit op mijn computer staan.
Met IE8 in Windows 7 had ik problemen dat ik verscheidene websites niet geopend kreeg, heb daarom IE9Beta geinstalleerd, hiermee kon ik al meer van de voorgenoemde sites openen, echter er zijn nog verschillende sites waar foto's ed. en download links niet openen. Met mijn oude Windows XP Pro computer heb ik met geen enkele website hiervoor genoemd problemen.
Met Windows Vista had ik destijds dezelfde problemen, dat was de reden te switchen naar Windows 7, ben echter nu aan het denken, Windows 7 ook te dumpen en XP weer te installeren. Een ding is echter zeker, dat ik mijn laatse Windows computer gekocht heb, mijn volgende wordt een Apple !!!
Weet iemand een antwoord cq oplossing voor dit merkwaardige probleem ??

JMGD.

Ik gebruik IE9Beta die 64 bits is. Heb de 64 bits Flashplayer geinstalleerd, echter het probleem is nog steeds hetzelfde.
Heb ook Chrome geinstalleerd, deze browser doet het al iets beter, echter :( krijg steeds het bericht "Invoegtoepassing niet geinstalleerd", zie dus geen knoppen waar ik op moet klikken.
Firefox heeft hetzelfde probleem als IE

JMGD.

heb je wel een virusscanner geinstalleerd? Zoiets degelijks had ik met IE, maar naar het installeren van een virusscanner was het probleem verholpen

Heb wat IE betreft de moed opgegeven, ben overgestapt op Firefox, alle plug-ins geinstalleerd en Firefox werkt nu perfect op al mijn "probleem" websites !

JMGD.

PS: Jeroen ik heb AVG geinstalleerd als virusscanner, dus daar ligt het niet aan. Ik denk gewoon dat de programmering van IE, na de scheiding van Windows niet meer optimaal is. De geintegreerde IE bij XP werkte en werkt nog steeds perfect !!!
Maar mijn besluit staat vast de volgende computer wordt een Mac. !! Ik heb het helemaal gehad met de knulligheden van MS Windows.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan