Message from webpage (spyware??)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arno3

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2009
Sinds vandaag krijg ik om de paar minuten een pop-up met daarin "message from webpage' en er staat in het venster 'hhh"
Foto-MG8UZG84-D.jpg

behoorlijk irritant.
Ik gebruik XP en heb al gescand met AVG en Malwarebytes, beiden gaven aan dat er niets schadelijks op mijn computer aanwezig was.

Wie weet hoe ik van deze pop-up kan afkomen?

Bedankt alvast voor jullie antwoorden

Groeten, Arno

Ja, de pop-ups blijven ook komen als IE niet geopend is

Bedankt voor jullie antwoorden. Hitman pro vind wel een aantal tracking cookies, deze heb ik gedelete. Toch blijft de pop-up nog steeds komen.

als de pop-up komt...niet sluiten... open task manager (ctrl+alt+delete), ga naar de eerste tab...staat de pop-up daar bij? rechter muisknop op die...klik dan op: ¨ga naar procces¨ hoe heet dat progje dat dan blauw is???

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben inderdaad bij de betreffende service gekomen en dit is IEXPLORER.exe. Zou er een virus in de browser zitten?

probeer internet explorer eens overnieuw te installeren

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Daniel518. Ik ben erachter gekomen dat de meldingen veroorzaakt worden door de service WHST9A.EXE
Nu moet ik deze nog uit mijn pc zien te krijgen.

Hoi,
hier is de link naar de database van SAS. Klik op de bestandsnaam en je krijgt alle info.
Daar kun je ook Super Anti Spyware downloaden waarvan je de NL handleiding vindt door op de eerste link van m'n handtekening te klikken.
Succes.

@mik bedankt voor de tip. SAS heeft het probleem wel gedetecteerd en heeft de bestanden verwijderd. Het gaat dus om bestanden met de naam; WHST9A.EXE
Probleem opgelost, kan een slotje op. Iedereen bedankt voor de hulp.

Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan