MessageBox met coordinaten cursor

Status
Niet open voor verdere reacties.

Masjimo

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2010
Ik wil een messagebox maken met de actuele coordinaten van de cursor hierin: dus messagebox onder in de hoek en met de muis de lokaties aanwijzen!

Welke commando's moet ik hier voor gebruiken?

Alvast bedankt!:o

MessageBox met coordinaten

Wat wil je hiermee bereiken?

Ik wil een aanzicht van een tekening plakken in een spreadsheet waarna ik verticale lijnen onder de tekening wil plaatsen om diverse activiteiten te visualiseren tussen die lijnen.

De X-coordinaat van die lijnen wil ik oppikken met de cursor om ze vervolgens als variabele in te voeren in de sheet met basisgegevens.:d

Je gaat hier ruim het doel voorbij van de applicatie.
Zoals je al aangeeft is het een spreadsheet en geen teken applicatie.
Dat Excel het eea ondersteund op het gebied van weergeven van plaatjes is meegenomen.

Doel van de applicatie?!

Je gaat hier ruim het doel voorbij van de applicatie.
Zoals je al aangeeft is het een spreadsheet en geen teken applicatie.
Dat Excel het eea ondersteund op het gebied van weergeven van plaatjes is meegenomen.

Het mooie van excel is dat ieder zijn eigen applicatie ermee kan bouwen; Excel doet alles wat ik verwachtte! Alleen zou dit een handige uitbreiding zijn bij het snel invullen van de hoofdassen.

De tekeningen worden er alleen ingeplakt ter verfraaiing en betere visualisatie; de verticale lijnen zijn de hoofdassen waarop de activiteiten worden gevisualiseerd!

De vraag was natuurlijk of er een oplossing is voor het tonen van de actieve coordinaten van de muiscursor en die staat nog?:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan