Messenger 4.7

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Hoi allemaal,

Ik gebruik messenger 6.2.
Ik klets wat , en geef "hulp op afstand".
Daarvoor moet ook 4,7 ingesteld zijn .

Maar als ik mijn messenger afsluit, blijft de 4.7 openstaan , gevolg dat ik wordt opgeroepen via de 4.7 terwijl mijn messenger uitstaat.

Ik zet de 4.7 uit via norton ( blokkeren ) maar dat vind ik erg lastig want als ik wat wil doen , moet ik deze eerst weer configureren via de norton .

Wat kan ik hieraan doen.

Nogmaals 4,7 verwijderen is volgens mij geen optie want ik heb hem nodig voor H.0.A.

Of moet ik hem anders instellen ?????

Gr, Hans

Het is zo vreselijk... Ik heb hem ook geblokt. Eerst via Norton. Nu heb ik bij Windows Messenger een proxyserver opgegeven die ik helemaal niet gebruik. Resultaat is dat messenger geen verbinding kan maken. (tabblad verbinding)

Andere optie is uitschakelen en inschakelen op het moment dat je gebruik wilt maken van HOA.

Hoi Man,

Ja waardeloos, ik ben echt geen newbie maar wij zullen toch niet de enige zijn ?

Dus er is een oplossing voor, hij staat nergens aan ( msconfig)

Bij de gene bij wie ik een xp installeer , die hebben er geen last van.:o

Vreselijk irritant.. Ook heb ik al uitgezet dat 'ie niet mocht opstarten maar vervolgens start ie wel op maar zonder icoontje zodat ik hem via taskmgr moet beïndigen..

Heb je mijn optie geprobeerd? (anders zou je misschien een bat opdracht kunnen laten starten met end task?)

Kan ik doen, maar ik begrijp van je dat dit ook niet DE oplossing is, het moet toch simpeler kunnen??

Misschien krijgen we vandaag nog wel DE OPLOSSING binnen ik ben benieuwd:D

Ik kan je wel vertellen hoe je hem eruit sloopt maar dan werkt HOA niet meer.

Dé oplossing blijft nog even zoeken denk ik :(.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan