Messenger 6.1 MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
806
Ik werk met de versie 6.1 (6.1.0207) op XP, weet iemand of dit de laatste versie is, of bestaat er sinds kort nog een nieuwe patch, en waar vind ik de juiste patch Nederlandstalig voor te downloaden
 
Volgens mij is de versie die je hebt de laatste...
hoezo wil je een patch of update? werkt tie nie goe?
 
neen hij werkt goed maar ik heb dat gelezen op zdnet.be dat er een nieuwe veiligheids patch uit was, of ben ik verkeerd
 
Ik neem aan als je windows update uitvoerd, dat de betreffende patch ook geinstalleerd wordt.
Anders gaarne even een link naar het betreffende artikel. dan help ik ff zoeken
 
Robby ik wist niet dat als ik windows update de msn werd bijgewerkt, ik heb heden morgen een update gedaan dus zal het wel in orde zijn, bedankt
 
Geplaatst door gezina
Nog een stukkie info. :)

Ik heb bovenstaande link geprobeerd, en kwam tot de volgende conclusie:

Als je de link in het bericht volgt (patch voor messenger)
dan zie je de update voor messenger 6.1 zeg je download/installeer dan krijg je een compleet nieuwe versie (6.1.0.211)
Ik heb bij mijn eigen gegevens gekeken bij de update's van windows en daar stond de update: 838512 niet bij.
Dus ik denk dat deze update toch op de een of andere update binnen gekomen is (aanvulling op een service pack oid.)

Het beste is dus gewoon de link van GEZINA volgen en deze update installeren, dan ben je er zeker van dat je up-to date bent
 
Robbie ik ben zo niet thuis in het manueel downloaden, maar als ik enkele dagen wacht zou hij dan niet voor gesteld worden bij de update van XP Nederlandstalig, want nu werkt de messenger goed, wat is uw goede raad, wachten of installeren, of kan ik, als hij niet goed werkt , kan ik dan nog terug naar de 6.1.0207
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan