Messenger 7.0 geluiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Donnie D

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2005
Sinds gisteren heb ik weer wat nieuws. (wordt er niet goed van) Hij geeft geluiden van Messenger 7.0 niet meer weer, als contactpersonen zich aanmelden/of als ze antwoord geven. Alles staat volgens mij goed aangevinkt. En de stekkers enzo zitten er ook goed in, want ik kan gewoon muziek lusiteren in Media Player...

Controleer even het volgende:
Meld aan bij msn (belangrijk). Ga nu naar extra->opties->meldingen en geluiden. Kijk daar even of er een vinkje staat bij: Geluiden afspelen wanneer comtactpersonen zich aanmelden of een bericht verzenden.

Klik daarachter ook even op geluiden en kijk of bij msn messenger nog wel geluiden staan.

Heb je toevallig msn plus?
Hier kan je namelijk ook iets met geluid instellen, maar dan wil ik eerst even weten of je msn plus hebt. Anders leg ik het voor niks uit.

Alles staat aangevinkt, en ik heb ook ff gecheckt bij geluiden, en er staat niks bij geluidsschema, is een grijs vlak, en de 2 opties die ik kan kiezen daar zijn: Geen geluiden of Windows-Standaard. Ik heb MSN Plus...

Meld weer aan (belangrijk) en kies als geluidsschema: windows standaard. Even toepassen en kijken of het werkt.

Als dit niet werkt kan je het volgende doen:
Meld weer aan (belangrijk) en ga naar plus->voorkeuren->meldingen. Zorg dat het eerste vinkje bij het tabblad geluidsmeldingen er staat.
Onderaan komen nu twee regels waar je iets kan invoeren. Zet even een geluidje neer en klik op testen.
Klik op toepassen

Klik nu op het tabblad "algemeen". Zet een vinkje voor "meldingen inschakelen" als deze er niet staat.
Klik op toepassen

En probeer het nu nog een keer.

Succes:)

Sorry voor de late reactie, maar alsnog bedankt, het is opgelost. :)

:o wat ik nou interessant vind is hoe zulke geluiden dan 'opeens' verdwijnen :).

Dat kan gebeuren als je zelf geluiden voor Windows gaat instellen. Je maakt dan een nieuw geluidsschema aan, maar stelt niet alle geluiden in. Vaak alleen de geluiden die je vaak hoort.

Het kan ook gebeuren als je de map met Windowsgeluiden aanpast of de geluiden die erin staan veranderd van naam.

Verder heb je nog het onvoorspelbare besturingssysteem. Windows. Daarmee weet je het ook nooit.

Er zullen vast nog meer mogelijkheden zijn, maar deze lijken mij het meest logisch.

Ik vind die geluiden alleen maar irritant dus ik heb ze standaard uitstaan. Bij mij zijn ze trouwens ook verdwenen zie ik net.

Ik weet wel wat de mogelijkheden zijn RVE maar meestal gebeuren dit soort dingen ""spontaan"".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan