Messenger 7.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Hallo,

weet iemand misschien wanneer eindelijk MSN Messenger 7.0 uit komt? De Beta versie is er al vanaf 2004 maar die zet ik er niet op.....

:cool:
 
Nee weet ik niet maar de beta werkt perfect hoor, gebruik ik ook.;)
 
Zo perfect zou ik hem niet noemen, bij mij zie ik de nick van mijn correspondenten niet als ik met ze chat, maar dat blijkt enkel mijn probleem te zijn. (heb wat rondgevraagd)
 
Allemaal leuk en aardig jongens maar wanneer komt nou de originele versie?? Het echie dus..........

PJ
:cool:
 
Geplaatst door PJnijm
Allemaal leuk en aardig jongens PJ
:cool:

gelukkig mogen de meisjes verder gaan.
Ik zou het niet weten ook na google gebruikt te hebben kom ik er nog niet achter.
Dus dat wordt nog een paar maandjes wachten.
 
:eek: Wilde meisjes niet beledigen........maar ja jongens dat is zo'n term he, lol.

PJ
 
MSN 7.0 kun je prima zonder problemen installeren.
Werkt als een trein. Heb er geen enkel probleem mee gehad tot nou toe. Het enige dat er bij mij niet werkt is dat "handgeschreven" tekst kunnen maken.
Ik heb het gewoon niet?!?! kan iemand mij vertellen hoe dat moet?
 
ik heb ook msn 7.0 sinds kort,maar ik kom er niet op.
elke keer als in mijn naam,en wahtwoord intyp en verschijnt die lijst met namen.maar dan springt ie ook weer werg.ik weet niet wat het is,maar die 6.2 werkt bij mij wel heel goed.weet iemand dit probleem?.:rolleyes:
 
Heb deze week nog bericht gekregen van MSN Messenger. Volgens hen komt de originele versie binnen niet al te lange tijd. Even geduld dus voor 7.0!

PJ
:)
 
Niet helemaal waar.
Ik snap alleen het gemopper en de klachten niet zo, er staat toch duidelijk Beta versie bij vermeld.

Fonz :thumb:
 
Messenger komt eraan!

Voor alle ongeduldige mensen (ik ook trouwens) kreeg ik dit mailtje deze week!!

Beste MSN Messenger gebruiker,

Bedankt dat je contact opneemt met MSN Messenger.

We zijn blij met je interesse in de nieuwste versie van MSN Messenger.
Deze versie 7.0 is echter nog in de beta stage, die binnenkort wordt uitgebracht.
Voor nieuws over de binnenkort officieel verkrijgbare versie 7.0 kun je
het beste http://messenger.msn.nl bezoeken.
We danken je voor je geduld en je begrip.


Met vriendelijke groeten,


MSN Messenger Support Team
 
Dat is mooi want in de nieuwste BETA versie van 7.0 zitten nog aardig wat bugs. Wacht met smart op de ALPHA :)
 
vind die msn 7.0 niet eens meer handig :s lijkt allemaal meer op een spelletje , en krijg constant rommel door gestuurt ... opeens men scherm helemaal vol kusjes :D mja lang leve 6.2 deftige msn met niet te veel rommel ;) :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan