Messenger, cam en grootte cam-screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepheldoorn

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
Berichten
373
Beste Helpers,.

Even een vraag: ik zit op Windows Live en als ik met iemand aan het cammen ben, heb ik een vrij klein 'cam screen' . Kan dit natuurlijk groter maken door op het 'vierkantje' rechtsboven in het scherm te klikken, maar dan vult het cam-screen meteen het gehele beeld waardoor ik niet meer kan chatten en ook geen andere programmas meer kan gebruiken....Weet iemand hoe ik een en ander zo instel dat ik een 'redelijk groot' cam screen krijg? Zeg maar zoiets als Win MediaPlayer wanneer je daarmee een film bekijkt?

Greetz,
Joep
 
Bij het Camschermpje zit een klein Pijltje, klik daarop en je kan bij formaat je formaat kiezen :) Maar het cam schermpje kan niet zo groot.
 
Ok! Ik ga het vanavond even uitproberen en laat dan morgen even weten of het DE oplossing was.....:thumb:
Greetz,
J
 
Hallo,

Mijn 'probleem' bestaat nog steeds....het moet toch mogelijk zijn het scherm van de cam twee keer zo groot te maken (in plaats van óf heel kleim óf beeldvullend)?
Ciao,
Joep
 
Hij kan maar op:
Klein
Middel
Groot

en hij kan niet groter op live messenger
 
Ja, en da's nou precies wat ik wil: ik wil hem op 'middel' .....maar bij mij is het óf klein óf groot (= schermvullend).....dus: hoe krijg ik hem op 'middel'?
Ciao,
Joep
 
Bij het Camschermpje zit een klein Pijltje, klik daarop en je kan bij formaat je formaat kiezen :) Maar het cam schermpje kan niet zo groot.

Zoals ik al zei maar dat zit dus zo niet bij jou?..
 
Hij kan maar op:
Klein
Middel
Groot

en hij kan niet groter op live messenger

Beste Joep,
wat JerX bedoelt, is te zien in onderstaande afbeelding (bijlage)
Pijltje rechtsonderin>formaat>klein/middel/groot

Mvg,
Jelly
 

Bijlagen

  • msn-cam.GIF
    msn-cam.GIF
    8 KB · Weergaven: 32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan