Messenger (geluid)?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mammoth

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2002
Beste helpmij, ik heb een probleem met MSN Live.
Heb een Logitech QuickCam en een Soundblaster live kaart. Dit werkte altijd prima.
Maar nu heb ik problemen met het geliud (sinds kort). Wanneer ik van pc naar pv wil bellen krijg ik geen verbinding (ook niet wanneer ik de Firewall van Windows en virusscanner Nod32 uit zet). Wanneer ik een video gesprek wil voeren krijg ik wel verbinding, maar is het geluid alleen maar gebrom en wordt MSN na een tijdje uitgeschakeld. Heb een video gesprek gevoerd met iemand die geen cam had toen was het geluid goed, maar werd weer na een tijdje uitgeschakeld en moest mij opnieuw aanmelden.
Heb de software opnieuw geinstalleerd maar helaas. Heb ook een aparte mic geprobeert maar dat werkte ook niet.
De soundkaart werkt goed (Winamp, Windows mediaplayer etc).
Heb een router en Windows XP Pro
Weet een van jullie wat het probleem kan zijn?
Vr gr

Ten eerste moet in Geluid en audioapparaten, Spraak, de Logitech Webcam geselecteerd staan bij Spraak opnemen (zie eerste afbeelding).

Daarna moet je in de interface van de Webcam de nodige fijnafstellingen doen (zie tweede plaatje).
.

Bijlagen

• Audio_Spraak.jpg
    Audio_Spraak.jpg
    34,6 KB · Weergaven: 39
  • LogQuickCam.jpg
    LogQuickCam.jpg
    7,9 KB · Weergaven: 49
Hoi Boeing, bedankt voor de reactie. Alles staat goed! Ook in MSN daar detecteert hij alles netjes heb gewoon geluid en beeld. Maar zodra ik in MSN wil bellen van pc naar pc krijg ik geen verbinding. Bij videogesprek wel maar dan is het geluid niet goed en wordt er na een afgesloten van MSN. Heb vanacht windows opnieuw geinstalleerd maar helaas het wil niet. Weet het echt niet meer.
Groetjes

Messenger geluid

Beste helpmij, mijn vraag is nog steeds niet opgelost!
Weet iemand anders een oplossing?
Prettige jaarwisseling Groeten mammoth

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan