messenger herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

don_nl

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
Ik heb een raar probleem met messenger, ik heb de nieuwste gedownload, dat is volgens mij 6,2.
Elke keer als ik mijn computer aanzet, gaat hij namelijk messenger opnieuw installeren, of af en toe noemt hij het herstellen en bijwerken. Ondertussen staat msn dat al eigenlijk bijna geopend op het bureaublad, dat staat hij altijd als mijn computer opstart. Maar elke keer gaat hij opnieuw installeren. Als ik annuleren druk, stopt hij met installeren, maar kan ik alsnog zonder problemen messenger opstarten en gebruiken.

heeft iemand hier een oplossing voor? alvast bedankt

don

verwijder msn 6.2 eens via software en instaleer het opnieuw.

Laatst bewerkt:
je hebt vermoedelijk ook messenger 4.3 op je comp.
staan.
deze kan je verwijderen door deze regel te plakken, of typen bij start>uitvoeren :

runDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

kun je idd. windows messenger 4.7 mee verwijderen,maar de optie hulp op afstand ben je hierdoor ook kwijt.:confused:

Geplaatst door maikel9
kun je idd. windows messenger 4.7 mee verwijderen,maar de optie hulp op afstand ben je hierdoor ook kwijt.:confused:

;) bedoelde dus ook 4.7, en wie gebruikt er nu hulp op afstand:8-0:

Wie het maar wil,maar die keus moet je dan wel bij degene leggen die het dan verwijderd.:)

heb je helemaal gelijk in,maikel.
heb het regeltje er neergezet, de keus is aan hem;)

Heb inderdaad het regeltje geplakt.

Doet het nu weer zonder problemen, dank jullie wel!
hardstikke te gek, en dat ik nou geen hulp op afstand meer heb... even jammer dan, maar ik heb in uiterste noodzaak jullie toch?
:)

don

ehh

Ik dacht probleem opgelost dus.. maar niet dus
Bij het opstarten nog steeds gaat hij msn 6.2 weer herstellen of opnieuw installeren.. Ik heb msn helemaal van computer afgedaan en weer opnieuw geinstalleerd. En toch komt het weer terug. Ik heb weer dat regeltje geplakt bij uitvoeren, dan haalt hij 4.7 wel weg, maar toch komt het weer terug!?!

is er nog iets wat ik kan proberen?

graag weer hulp op afstand;) a.u.b.

don

hoi
wat heb je gedaan dan?een systeemherstel mischien?
als je dat regeltje plakt MOET ie weg zijn,dus er is iets anders aan de hand.
wat doe je dan allemaal 6.2 verwijder je en dan??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan