Messenger is geblockt door FireWall

Status
Niet open voor verdere reacties.

SabZero

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2006
Mijn messenger is geblockt door FireWall......ik krijg deze melding:

foutmelding.jpg

als ik mijn firwall ga uitschakkelen kan ik toch niet mijn messenger gebruiken.

en hoe kan symantic van mijn pc helemaal verwijderen, want ik heb northon al lang van me pc verwijdert. ik krijg ook dit elke keer als ik mijn pc opstart:

symantic.jpg

Laatst bewerkt:
Gebruik deze Norton Removal Tool om Norton helemaal van je systeem te verwijderen.

En mischien in ideetje om daar bij het venster van MSN te klikken op Probleem oplossen?
Wat komt er dan?

nou ik heb systeem herstel gedaan en nu doet mijn messenger gewoon.

Maar bedankt voor die Norton Removal.:)

Oke, is goed.
Maar als je Norton helemaal niet meer gaat gebruiken zou ik hem wel gebruiken, het tooltje.

Nee ik wil northon helemaal niet meer op mijn pc hebben. Dus ik ga die tool van je gebruiken om hem weg te krijgen.

Hmm... Ik heb dus hetzelfde probleem en dat terwijl MSN het gewoon altijd heeft gedaan en ik verder niks heb geupdate enzo...

Maar nu een hele "slimme" vraag, systeem herstel, waar kan ik dat vinden en wat doet het verder mijn mijn pc... niet dat ik zo een hoop kwijt ben???

Nijmegen,

Je kan beter eerst proberen:

- Problemen oplossen aanklikken

- Kijken bij Configuratiescherm --> Windows Firewall --> tabblad Uitzonderingen ( vind je bovenaan van het scherm, is het 2e tabblad ) --> dan zie je een lijst.
Zoek daar naar MSN Messenger, staat daar een vinkje voor?

Nee = vinkje ervoor zetten

- Ook Norton Firewall in gebruik?

- Hoe lang heb je het probleem al?
Anders ga je met Systeemherstel je pc herstellen naar heel lang terug en verlies je ook drives enz.

- MSN Messenger deinstalleren en weer installeren. ( Je verliest geen contactpersonen, die staan veilig op de servers van MSN zelf )

- Wil je Systeemherstel gaan gebruiken kan je het vinden onder Start --> Alle programma's --> Bureau-accesoires --> Systeemwerkset --> Systeemherstel.
Doe dit alleen als echt niks anders werkt.

Laatst bewerkt:
Ik heb gekeken en bij firewall staat er een V, dus dit moet goed zijn.

Het probleem heb ik sinds vandaag en ik heb verder niks gedaan aan de pc!

En messenger heb ik al verwijderd en opnieuw geinstalleerd...

Norton gebruik ik overigens niet.

Probeer eerst Problemen oplossen bij die meldimg.

Doe dan Systeemherstel naar gisteravond of gister of bijv. vanochtend toen je het probleem nog niet had.

Probeer eerst Problemen oplossen bij die meldimg.

Doe dan Systeemherstel naar gisteravond of gister of bijv. vanochtend toen je het probleem nog niet had.

hmm het gekke is dat systeemherstel niet bij mij in mijn systeemwerkset zit... kan ik dit ook nog vanaf een andere manier benaderen?

ja dat heb ik al gedaan, maar dan geeft MSN dus allemaal vinkjes aan dat alles in orde is...

En toch werkt het niet.....

Weet je wat het ook kan zijn? Een keertje had ik rechts beneden bij de klok in plaats van 2006 had ik 2005 en dat was de reden waarom mijn msn niet deed. Dus kijk effe of het daaraan licht. Anders systemherstel is een goede oplosing.

Succes!

Af en toe snap ik dus helemaal niks van computers... Gister had ik al een paar keer opnieuw opgestart om te kijken of dat werkte... maar nee hoor!

Geen systeemherstel gedaan gister, wilde ik vandaag doen...

Zet ik net de computer aan, en wat denk je... het werkt weer :shocked: Geen meldingen niks...

In ieder geval bedankt voor jullie tips maar het is gelukkig niet meer nodig!!!!

Weet je wat het ook kan zijn? Een keertje had ik rechts beneden bij de klok in plaats van 2006 had ik 2005 en dat was de reden waarom mijn msn niet deed. Dus kijk effe of het daaraan licht. Anders systemherstel is een goede oplosing.

Succes!

Ja inderdaad, dat had ik laatst ook.
Dus kijk daar ook maar even naar ;)

Sommige problemen hebben gewoon een nachtje rust nodig!:thumb:

Er kan iets zijn met de servers van MSN, waardoor je MSN het niet doet..
Nu hopen dat het goed blijft.:)

msn aanmeldings probleem

hallow daar ben ik weer... ik kan me weer niet aanmelden op msn... k weet alleen niet meer hoe of wat ik moet doen... zou je me het nog een keer kunnen vertellen?? het is weer die zelfde fout code als vorige keer de 80072efd

groetjes tamara

k heb trouwens weer gedaan wat je zei msn er af hallen en dan op nieuw instaleren dat heb ik gedaan maar nu doet ie het als nog niet...

kan je me alsjeblieft helpen???

dankje groetjes tamara

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan