messenger meldt zichzelf af en aan!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

duc

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2007
Berichten
5
Ik heb messenger 8.1, messenger plus en xp pro, De laatste tijd echter meldt messenger zichzelf af en en na een tijdje via een aftel systeem weer aan.Heb al vanalles geprobeerd om het te verhelpen maar kom er niet uit.Heb scan gedaan om virussen, ad en spyware, heb messenger verwijderdt en opnieuw geinstalleerd.Heb ook de plus geinstalleerd want daar kan ik in het gebeurtenissen logboek kijken hoe mijn status verloopt. En merk dat ik iedere keer na een uur opnieuw wordt afgemeld en na een minuut weer aangemeld.Ik heb al eens een virus onderschept en toen leek het ff verdwenen maar als ik langere tijd niet heb aangemeld dan lijkt het ook weer terug te komen. Ik ben ten einde raad en daarom mijn vraag of er iemand is die mij verder kan helpen om van dit probleem verlost te geraken.
Alvast bedankt voor de nuttige tips
Groetjes
 
Het lijkt erop dat heel vaag je internet om het uur even eruit is, het hoeft maar een seconde te zijn, dan word MSN al afgemeld, en het klopt ook dat MSN dan uit zichzelf weer aan gaat melden via een aftel methode.
Heb je onder het internetten niet last van internet uitval?
 
msn meldt af en aan

Ik kan het via messenger plus nauwkeurig nagaan dat msn om het uur even afmeld en dan weer aanmeldt en tijdens het internetten heb ik helemaal geen last van uitval.Een week of twee geleden had ik een virus onderschept en toen leek het een tijdje beter te gaan zonder uitval maar het is terug herbegonnen.
groetjes
 
je internet verbinding hoeft maar een seconde weg te vallen, dat kan al genoeg zijn voor msn om zich opnieuw aan te moeten melden.
als je gewoon internet merk je dat niet, aangezien je niet elke seconde een nieuwe pagina laadt.

Ik heb ook wel eens dat msn uitvalt, maar waarschijnlijk niet om het uur.
Ik denk niet dat het aan msn ligt maar aan of jou internetverbinding of de verbinding met de server van msn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan