messenger plus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vis ta

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Berichten
3.253
Ik heb de laatste tijd veel gehoord en gelezen over messenger plus. Maar voor zover ik kan zien, zie ik nergens dat het van msn of windows zelf is. Dus vraag ik me af... Is het wel veilig? Daarom moet het niet per se schade aanbrengen, maar ongewenste gevolgen, vermijd ik ook liever.
Of is het zonder gevaar?
Wat zijn de voordelen?
Zijn er nadelen?
Hoe wegen die tegen elkaar op?
Zijn er ook verschillende versies in?
Hoe gebruik je het precies?

groetjes,
 
Dit gebruik ik ook dit progamma is wel handig en is van pachso ofzo dus wel een uitgever
Wat je er allemaal mee kan is dit:
je kan zien wie je allemaal geblokkert heeft op msn niet illegaal je kan zien wie er allemaal online is gekomen enzo en status heeft verandert je kan een autommasagge gebruiken dus als je weg bent en iemand praat kan je bijv automatisch laten zetten ff naar de winkel ofzo op zich is dit een Leu ken handig progamma en is geen virus of iets en maakt je pc ook niet sloom!
 
Messenger Plus is inderdaad niet van Microsoft en maakt ook niet deel uit van de Windows Live-reeks.
Je moet het zonder de sponsor installeren, anders wordt er spyware en adware geinstalleerd op je pc.
 
Bedankt voor de informatie! Kan ik ook zien wie er mij zou geblokt hebben als die personen in hun lijst hebben gekozen om "Alle andere gebruikers" te blokkeren?
Hoe installeer ik het zonder sponsor?
 
Ja, dan kan je kiezen tijdens de installatie, maar de meeste mensen klikken maar en klikken maar, en letten niet op waarmee ze eigenlijk akkoord gaan. Dus goed kijken welke optie je moet hebben.
 
Ik wilde net messenger plus gaan installeren, maar stootte daarbij op... messenger 8.5 beta
Bijkomend vraagje: is die 8.5 beta ook al ergens in het nederlands te downloaden? Die vindt ik nl niet.
 
Dat heeft gewerkt
in nederlands en met messenger plus
Iedereen bedankt
Tips voor gebruik van plus zijn nog steeds welkom.
 
Helaas, messenger doet nog iets vreemd.
Ik meld vandaag aan op groove, ik krijg een installatiescherm van messenger en blijkt dat m'n messenger terug in het engels staat. Krijg ook bericht van firewall dat er iets verandert is in dat bestand van messenger.
Hoe kan ik voorkomen dat de nederlandse taalpatch wordt gedeïnstalleerd?
 
Bovendien werkt de nederlandse taalpatch niet meer...
 
Dan moet je wachten op de echte Nederlandse versie.

Toch niet...
Heb messenger gedeïnstalleerd, opnieuw geinstalleerd, taalpatch uitgevoerd en het werkt weer.
Heeft iemand een idee hoe ik kan voorkomen dat hij de taalpatch ongedaan maakt en niet meer werkt?
Ik heb geen zin om messenger te gaan herinstalleren elke keer ik groove open...
 
Dan heb je dus een taalpatch die niet goed werkt, en moet je dus om WLM probleemloos in het Nederlands te gebruiken toch wachten op de officiele Nederlandse versie.
Of kijken op het forum van Mastaline om te kijken of er een vergelijkbaar probleem al is opgelost.
 
Heb je dit daar wel gezien en gebruikt?

quote
Er is een nieuwe versie van onze patch beschikbaar. WLM Universal Patcher versie 1.0.0 heeft een verbeterde ondersteuning voor WLM 8.5!
unquote
 
Die laatste voegt enkele functies toe, maar is toch geen taalpatch?
 
Ik heb het gevonden. Windows update heeft een update op zak voor WLM 8.5 beta. De volgende keer dat messenger start nadat die update is geinstalleerd verschijnt het installatiescherm en deinstalleert ie de taalpatch. Volgende keer dus gewoon verbergen die update...
(nog eens een reden om updates niet op automatisch te zetten en niet allemaal te installeren:thumb:)
 
Bedankt voor de informatie! Kan ik ook zien wie er mij zou geblokt hebben als die personen in hun lijst hebben gekozen om "Alle andere gebruikers" te blokkeren?

Je kunt niet zien wie je geblokt heeft, maar je kunt zien wie jou niet meer in zijn/haar contactpersonenlijst heeft staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan