messenger service error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevin We

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2005
hallo

ik heb vandaag mijn computer volledig geformateerd en geherinstalleerd en sinds ik dit heb gedaan krijg ik regelmatig de volgende foutmeldingen:

error.bmp

error2.bmp

dit zijn er 2 maar in totaal heb ik al zo'n 5 verschillende foutmeldingen gehad ... heeft er iemand enig idee wat dit kan zijn??

MvG Kevin

Dat is spam die via de Messenger Service binnenkomt. Schakel die nutteloze service uit:

Ga naar Start -> Uitvoeren.
Type in de balk: services.msc
Klik OK.
Na een paar tellen verschijnt een nieuw venster met een lijst van services.
Zoek in die lijst naar "Messenger".
Dubbelklik daarop.
Klik op "Stoppen" en kies bij Opstarttype voor "Uitgeschakeld".
Klik Toepassen en OK.

De meldingen zullen nu wegblijven. :)

PS: deze Messenger Service heeft niets met MSN Messenger te maken.

bedankt voor het snelle antwoord, verbaasd mij dat het spam is, heb nochtans ad-aware professional geinstalleerd ... of is er een betere spam scanner?? Liefst wel gratis te downloaden natuurlijk

Nogmaals bedankt voor het snelle antwoordt!!

AdAware is een programma tegen spyware, niet tegen spam.
Als je de Messenger Service uitschakelt, ben je van de spam die daardoor binnenkomt af. Daar hoef je geen 'antispam programma' voor te installeren. :)

Geplaatst door Kevin We
bedankt voor het snelle antwoord, verbaasd mij dat het spam is, heb nochtans ad-aware professional geinstalleerd ... of is er een betere spam scanner?? Liefst wel gratis te downloaden natuurlijk

Nogmaals bedankt voor het snelle antwoordt!!

Ad-aware scant niet tegen SPAM maar tegen SPYWARE.

En de meldingen van de messengerservice kun je eigenlijk ook geen spyware noemen.

Oké, dan laat ik het hierbij ... nogmaals bedankt voor de snelle hulp en ik ben er idd vanaf nu

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan