Messenger-service??

Status
Niet open voor verdere reacties.

roelie2003

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2003
Vaak krijg ik tussen hetgeen wat ik aan het doen ben een venstertje (pop-up) met als titel: Messenger-service.

Deze zegt dat ik naar een of andere site moet gaan en daar software moet downloaden. Dit doe ik uiteraard niet, waarschijnlijk nog meer troep op de pc. Als ik <ctrl> <alt> <del> doe en ik ga naar het proces kom ik bij csrss.exe uit. Kan iemand mij zeggen hoe ik deze irritante pop-ups weg krijg en of dat ik dit bestand nodig heb.

Alvast bedankt,

Roel

Start, instellingen, configuratiescherm, systeembeheer en dan services en schakel daar de messenger service uit

Als die service op uitgeschakeld staat hoor je het niet meer terug te krijgen

even bijgevoegde regkey dubbelklikken en je bent voorgoed van je WindowsMSN af....

Als je denkt, ik ga niet zomaar even iets (laten) veranderen in mijn systeem zoek dan op internet naar NOMSN. Dan zul je zien dat het een veilige methode is om van windowsmessenger af te komen.

Ik heb het idee dat je geen enkele messenger wilt. Als er ook een MSN-messenger op je pc staat kun je die gewoon verwijderen via de normale methode.

suc6

mmmmm ik zie dat ik geen MS-Dos batchbestand mee mag sturen.. Moet je even Googelen...

Messenger service (is een service geen programma) en MSN zijn totaal verschillende dingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan