messenger service

Status
Niet open voor verdere reacties.

testo

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2003
hallo altijd als ik de computer opstart (windows xp pro)dan krijg ik een mailtje van messenger service om een diploma te kopen of een mailtje van een zekere nicole voor een afspraakje zeer vervelend heb al een paar keer gescand met adaware en spybot maar nog steeds hetzelfde heb ook al bij uitvoeren cmd net stop messenger gedaan en dan is het voorlopig gedaan maar als ik terug opstart dan komt het terug moet ik dan steeds uitvoeren en dan cmd doen steeds als ik opstart (hoop van niet )ik dank u

groetjes testo

Start - uitvoeren - services.msc

Zoeken naar "Messenger", rechts klikken en uitschakelen :)

ja dat heb ik gedaan maar als ik mijn computer dan afzet en bijvoorbeeld de volgende dag terug opzet dan krijg ik dat terug moet ik dan steeds als ik de computer terug opzet deze actie doen ?

of bedoel je rechtse klik en dan eigenschappen en dan uitschakelen ?en heeft dit dan geen gevolgen voor het chatten met msn ?

Je dient de messenger service uit te schakelen en het heeft geen gevolgen voor msn aangezien dat er niks mee te maken heeft

In Windows\inf (hidden map)staat het bestandje sysoc.inf.
Open het bestandje met een tekst editor en zoek deze regel op: msmsgs=msgrocm.dll,OcEntry,msmsgs.inf,hide,7.
Haal het hide weg maar laat de komma's staan.
In configuratiescherm/Software/Windows onderdelen toevoegen of verwijderen staat nu ook Messenger. Nu kan messenger verwijderd worden.
Nooit meer last van die bemoeial.

Geplaatst door testo
of bedoel je rechtse klik en dan eigenschappen en dan uitschakelen ?en heeft dit dan geen gevolgen voor het chatten met msn ?

ja en nee :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan